Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Sa dere det bare rett ut? Sa du at dere måtte snakke sammen? Jeg vil skilles, men er liksom aldri tiden for å si det. Vet ikke hvordan jeg skal begynne. Anonymous poster hash: e15d3...143
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Det var mannen som ville skilles. Han bare kom rett ut med det en morgen før han dro på jobb; "Jeg vil skilles. Jeg vil ikke mer. Jeg vil ikke ha dette familielivet" Det var gisten av det han sa. Jeg så det ikke komme så det var som en knyttneve i magen. Jeg skulle ønske han kunne sagt det en dag vi faktisk kunne satt oss ned sammen og fått snakket om det ordentlig. Jeg hadde babyen på armen og eldstemann så på tv i stua.. Men han dro på jobb 20 minutter senere så vi fikk liksom aldri snakket ordentlig sammen om det. Jeg tror det aldri er den rette tiden å si det, men når den ene parten er ulykkelig så er det ikke stort annet man får gjort enn å si det. Bare finn en tid hvor begge parter ikke skal noe annet og barna (hvis dere har) ikke er tilstede. Lykke til, skilsmisse er nok aldri enkelt uansett hvilken side man står på. Anonymous poster hash: dd0d7...59d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Jeg satt meg bare ned en torsdagskveld å ga beskjed om at jeg ville skilles, det var like før kveldsmaten.Så enkelt, så vanskelig. Anonymous poster hash: be91f...4e3
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Som du sier:Så enkelt, men så vanskelig. HI Anonymous poster hash: e15d3...143
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Nå hr jeg aldri vært i din situasjon (bank i bordet) Men uansett grunn, så burde, du av respekt for mannen din, i allefall ta det når dere er alene. La han eventuelt stille spm og svar på de så godt du kan. Selvsagt er dette vondt! Men du får gjøre det så skånsomt som mulig. Skal eventuelt barnevakt til barna, og ta det mens de er borte. Lykke til uansett. Anonymous poster hash: 0d32c...975
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Har aldri vært gift, men når jeg skulle gå fra samboer så satte jeg meg ned med han på kvelden og fortalte at jeg ønsket å flytte. Helsigvis hadde han tenkt det samme. Anonymous poster hash: 6ef5e...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå