Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Hvorfor er den ingen som har fanget den enda? Anonymous poster hash: e39fe...e41
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har faktisk fått servert den som sjekketriks. "Hvis du blir med meg hjem så skal jeg vise deg sjøormen i Seljord"... Anonymous poster hash: a9669...98d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 http://www.gyldendal.no/Barn-og-ungdom/3-6-aar/Tambar-og-sjoeormen Anonymous poster hash: 43059...1e5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Pleier være på Countryfestival i Seljord hver sommer - fanget sjøormen både 1 og 2 og 5 ganger, jeg...høhø... Anonymous poster hash: ab552...b23
the amazing spidermamma Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Hva med trollet i Senja? Lenge siden noen har sett det?
Roheryn Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 Hva med trollet i Senja? Lenge siden noen har sett det?Hun har flytta til sørlandet...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 Hva med trollet i Senja? Lenge siden noen har sett det? Trollet PÅ Senja. Og det står der det alltid har stått det 😂 Anonymous poster hash: d4c25...188
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #10 Skrevet 15. januar 2017 Eller dodraugen, melkeheksa, busemannen, nøkken og huldra. Blitt sløve på sine gamle dager. Anonymous poster hash: 06cc2...f57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå