Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har stjålet alt fra mat, interiør, verktøy klær etc i ca 10 år nå. Aldri blitt tatt. Hva holder dere på med? Det er jo så enkelt. Anonymous poster hash: 02074...3bd
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Gjør det ikke vondt å være så stusselig? Anonymous poster hash: f781c...8e4
Mamma til 2 søte Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Hvor mange tråder skal du starte egentlig? Du skal ha for fantasi da 😁
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Har mistenkt noen noen ganger. Men er veldig kjipt å ta det valget å beskylde noen, for at det så er feil. Anonymous poster hash: 4c83e...884
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Hvor mange tråder skal du starte egentlig? Du skal ha for fantasi da 😁 Du tror at en tråd om stjeling er troll? Fordi det aldri skjer? Naiv. Og tydelig at du ikke driver med butikk Anonymous poster hash: 02074...3bd
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Det er vanskelig å finne ut av der og da, det aller mest vanskelige er å mistenke noen. For hva gjør man egentlig når man mistenker noen, men alarmen ikke er utløst? Anonymous poster hash: af644...efc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har stjålet alt fra mat, interiør, verktøy klær etc i ca 10 år nå. Aldri blitt tatt. Hva holder dere på med? Det er jo så enkelt. Anonymous poster hash: 02074...3bd Det er da ingenting! Jeg har stjålet kassaapparater, butikkhyller og til og med hele butikkavdelinger. Det er jo så enkelt. Anonymous poster hash: a816c...cf8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 En gang stjal jeg med meg hjem en butikksjef. Fordi jeg trengte en mann for natten. Anonymous poster hash: a816c...cf8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #9 Skrevet 14. januar 2017 Det er vanskelig å finne ut av der og da, det aller mest vanskelige er å mistenke noen. For hva gjør man egentlig når man mistenker noen, men alarmen ikke er utløst? Anonymous poster hash: af644...efc Det må du jo snakke med Securitas, de har vel en plan? Aner ikke. Blir ikke tatt ihvertfsll. Anonymous poster hash: 02074...3bd
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #10 Skrevet 14. januar 2017 Jeg eide for ikke så lenge siden egen butikk, men måtte legge ned. Svinnet ble for stort og trakk butikken i underskudd. Var ikke ute etter å bli rik, men ha en jobb jeg likte. Det mistet jeg da. Jeg tapte flere hundre tusen på den butikken da jeg måtte kaste inn håndkle. Hadde slike som deg klart å betale for ting eller holde seg unna hadde jeg fremdeles hatt en jobb jeg likte i dag. Anonymous poster hash: 033d8...7e8
Gjest Darwinia:-) Skrevet 14. januar 2017 #11 Skrevet 14. januar 2017 Det er da ingenting! Jeg har stjålet kassaapparater, butikkhyller og til og med hele butikkavdelinger. Det er jo så enkelt. Anonymous poster hash: a816c...cf8 Ha! Jeg stakk en gang av med et helt kjøpesenter. Jeg fnyser av slike som dere; helt uten ambisjoner😤
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #12 Skrevet 14. januar 2017 Jeg eide for ikke så lenge siden egen butikk, men måtte legge ned. Svinnet ble for stort og trakk butikken i underskudd. Var ikke ute etter å bli rik, men ha en jobb jeg likte. Det mistet jeg da. Jeg tapte flere hundre tusen på den butikken da jeg måtte kaste inn håndkle. Hadde slike som deg klart å betale for ting eller holde seg unna hadde jeg fremdeles hatt en jobb jeg likte i dag. Anonymous poster hash: 033d8...7e8 Men, hvor hadde du øynene hen? Det er jo så enkelt å stjele Anonymous poster hash: 02074...3bd
Gjest Darwinia:-) Skrevet 14. januar 2017 #13 Skrevet 14. januar 2017 En gang stjal jeg med meg hjem en butikksjef. Fordi jeg trengte en mann for natten. Anonymous poster hash: a816c...cf8 Tenkte du noen gang på kona til butikksjefen??? Nei, det gjorde du nok ikke!! Drittkjærring!!😜
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #14 Skrevet 14. januar 2017 Men, hvor hadde du øynene hen? Det er jo så enkelt å stjele Anonymous poster hash: 02074...3bd Det at det er enkelt betyr ikke at en må stjele fordet. Øynene hadde jeg på kundene som trengte hjelp, varene som måtte pakkes ut, bestillinger som måtte sendes inn, hyller som måtte bygges om, damen som skal betale, mannen som trengte å få noe pakket inn osv osv. Selv om en alltid prøver så godt en kan å følge med er det dessverre umulig å se hva alle gjør hele tiden. Er man ute etter å stjele er det ikke noe problem som du sier. Men at man kan gjøre noe betyr ikke at man må. Men som de sier; karma is a bitch. Anonymous poster hash: 033d8...7e8
the amazing spidermamma Skrevet 14. januar 2017 #15 Skrevet 14. januar 2017 Selv om man følger med på de som er i butikken, er det jo ganske lett for tyven å følge med på når jeg IKKE følger med på akkurat ham/henne. Det letteste å legge merke til ved butikktyver er ikke akkurat når de stjeler, men at de oppfører seg annerledes enn de som er 'vanlige' kunder. De følger liksom ikke det vanlige mønsteret. De unngår å møte blikket ditt, de kikker på alt og ingenting (vanskelig å forklare, for vanlige kunder gjør jo også det). Jeg føler ikke at jeg er veldig flink til å være observant, men når jeg får den følelsen, pleier jeg å gå bort, høre om de trenger hjelp. Da sier de enten 'nei', eller de kommer med en eller annen merkelig forespørsel,akkurat som om de må finne på noe i full fart. Da kan jeg f.eks bli veldig opptatt med å fylle på varer og rydde akkurat rett i nærheten av 'tyven'. En vanlig kunde ville nok ikke ha reagert, men 'tyven' liker ikke at jeg er der. Jeg kan jo ikke vite med sikkerhet at dette mennesket er en tyv, det kan jo bare være en person som oppfører seg litt avvikende. Eller en butikkdetektiv. De oppfører seg akkurat likt som butikktyver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå