Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Kjæresten min er bare 28 år gammel og har mer eller mindre måne. Selvom han ikke sier noe særlig, vet jeg at han skjemmes veldig. Han prøver desperat å skjule den med å kamme langt hår bakover, men det ser bare verre ut. Nå ser jeg at det begynner å bli veldig tynt lengre ned også. Men det tror jeg ikke han har sett. Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe han? Uten å måtte si at han har lite hår? Setter pris på hjelp. Anonymous poster hash: bc983...f2c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Det er et utrolig sårt tema for mange. Min mann mistet det meste av håret mellom 25 og 30. Det er bare å si det som det er. At du ser han blir tynnere i håret og at det nok er vanskelig for han. Men at det uansett er bedre å klippe håret kort og godta realitetene enn å forsøke å skjule det... Det er jo penere...? Anonymous poster hash: e7b3b...9d1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Samboeren min fikk bare tynnere og tynnere hår, høyere og høyere viker og påbegynnende måne før fylte 30. Han far og eldre bror er også sånn. Det beste man kan gjøre er å klippe seg så kort som mulig. Anonymous poster hash: 9a995...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå