Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Vi skal få valp og trenger forslag på navn,både gutt og jente 😊 Anonymous poster hash: 78e6e...f43
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Vår hund heter Robin 😊 Anonymous poster hash: 3fdac...c57
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Ronja. Anonymous poster hash: 2a7a7...ac7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Vi hadde rn hund dom het maya. Anonymous poster hash: 91dec...62b
skinnfilla Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Han heter simba Har også hatt Tanita og Leif
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Theodor Anonymous poster hash: 87959...f41
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 Bailey Tassimo King Cameron Elvis Zita Tanja Unni Bellatrix Anonymous poster hash: d92b3...a74
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 Ajax Anonymous poster hash: 39c8e...7af
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #9 Skrevet 14. januar 2017 Maia og lykke Anonymous poster hash: e7cb9...c74
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #10 Skrevet 15. januar 2017 Vår sjarmør heter Truls 😊 Anonymous poster hash: 9c0f6...436
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #11 Skrevet 15. januar 2017 Bob Hund Anonymous poster hash: fbd8d...d6c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #12 Skrevet 15. januar 2017 Leo Anonymous poster hash: 152ba...ccf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #13 Skrevet 15. januar 2017 Bjarne Anonymous poster hash: 9bae5...ed3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #14 Skrevet 15. januar 2017 Bonnie og Frida er jeg vokst opp med. Jeg har lyst på hund, og har tenkt på Lassie. Anonymous poster hash: f8dbb...c2e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #15 Skrevet 15. januar 2017 Han heter Taxi. Alltid moro å stå i skogen og rope på ham! 😂 Anonymous poster hash: a6305...d1c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #16 Skrevet 15. januar 2017 Karius og Baktus nå. Har hatt Spiff og Tommy tidligere. Anonymous poster hash: 6b19a...92e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #17 Skrevet 15. januar 2017 Min heter Nala Anonymous poster hash: 3ec22...d02
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #18 Skrevet 15. januar 2017 Bikkje Anonymous poster hash: c7ee1...61e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #19 Skrevet 15. januar 2017 Boobsie Anonymous poster hash: d6290...482
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #20 Skrevet 15. januar 2017 Lotta Anonymous poster hash: f1da4...087
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #21 Skrevet 15. januar 2017 Bolt og Dennis. Hadde tidligere en Bajas. "Hundevenner" vi har er Terje, Dizel, Casper, Nikita, Teis, Cuba, Dorris, Trixi, Kay og Bella. Anonymous poster hash: b5e46...f3a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #22 Skrevet 15. januar 2017 Hund Anonymous poster hash: 2b60d...22b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #23 Skrevet 15. januar 2017 Maggi Anonymous poster hash: b7d3b...468
februarprins2013 Skrevet 15. januar 2017 #24 Skrevet 15. januar 2017 har ikke hund nå,men vokse opp med 4 stk, 3 spisshunder og en golden retiver, de 3 spisshundene het : Rocco, Isak og Mia,mens Golden retriver het Shampoo
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #25 Skrevet 15. januar 2017 Lucky Anonymous poster hash: c0f65...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå