Gå til innhold

Søsken på samme rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld, tenker å ha guttene på samme rom etterhvert. De har mulighet for hvert sitt rom men har masse gode minner da jeg delte rom med min søster. Eldstemann er 3 og yngste 15mnd. Er det for tidlig? Eller er det like greit å ha de på hvert sitt rom? Erfaringer?

Anonymous poster hash: f227b...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre skal også på samme rom, når største er 4 (til sommeren) og minste er da 10-11 mnd

Anonymous poster hash: f71f8...f8c

Skrevet

Våre delte rom fra de var 6 mnd og 2,5, men måtte skille dem igjen når yngste var rundt 3. Da ble det for mye tull ved leggetid (la seg samtidig). Nå er de 4,5 og 6,5 og har akkurat flyttet sammen igjen, men nå legger de seg ikke samtidig. Fungerer foreløpig greit.

Skrevet

Mine elsker å dele rom. De er 2 og 4, har hver sitt rom, men spør hver dag om at begge kan legge seg i køyesenga:)

Anonymous poster hash: 1428b...f81

Skrevet

Mine to gutter deler rom. De elsker å sove sammen de er to tette,har samme leker osv.

Anonymous poster hash: f36cc...317

Skrevet

Mine eldste har hver sine rom, men jeg finner dem som regel sovende sammen. De er 6 og 8

Skrevet

Mine 2 yngste deler rom. De er 3 og 8 år. Flyttet minste inn dit da hun var rundt 6 mnd. Går helt fint selvom aldersforskjell og interesse innen leker gjør at rommet ser ut som en lekebutikk etter jordskjelv...

Skrevet

Her deler guttene på 3 år og 1,5 år rom. Funker kjempefint, de har stor glede og trygghet i hverandre.

Anonymous poster hash: 352e2...bb5

Skrevet

Her delte gutta soverom til de var 16 og 14 år gml. Aldri hørt noe klager på det. Først da hadde jeg råd til å kjøpe meg et stort nok hus med 5 soverom :)

Anonymous poster hash: 9d6af...e2f
Skrevet

Her har de delt fra største var 4.5 pr og søster var 6 mnd. De er nå 9.5 og 5 år det funker fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...