Gå til innhold

Lothepus driter seg ut igjen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lothepus sier i intervju at han verken husker hvor gamle barna sine er å husker ikke når de har bursdag.

Årets pappa pris måå jo bare gå til han :P

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igjen? Har han dritt seg ut før?



Anonymous poster hash: aee86...c8b
Skrevet

Igjen? Har han dritt seg ut før? Anonymous poster hash: aee86...c8b

Å få andre til å vaske underbuksene hans er vel heller ikke så mye å skryte av.

Skjønner virkelig ikke hva samboeren ser i han!

Jeg kunne ikke bodd med en mann som nekter å vaske sine egne klær,som nekter å stryke sine egne skjorter og som ikke kan lage middag fordi det er "kvinnfolk arbeid".

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Skrevet

Å få andre til å vaske underbuksene hans er vel heller ikke så mye å skryte av.

Skjønner virkelig ikke hva samboeren ser i han!

Jeg kunne ikke bodd med en mann som nekter å vaske sine egne klær,som nekter å stryke sine egne skjorter og som ikke kan lage middag fordi det er "kvinnfolk arbeid".

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Ikke alle kvinner ønsker å være mannen i forholdet skjønner du.

 

Anonymous poster hash: 82ac0...21c

Skrevet

Det er nok flere menn enn du tror som ikke husker slikt. Min mann husker ikke, men ser ikke på det som ett problem når andre ting veier opp. Tror ikke min far hadde husket min bursdag om den ikke var på en dag han må henge opp flagg i hele byen for. Min søster kommer husker han ikke utover at det er før jul engang.

 

Jeg syns det er helt greit når de er ørluge på det. Vær med svigermor som sier høyt hun vet når alle har bursdag og gir så fine gaver. En uke siden barnebarnet hadde brusdag og vi har ikke hørt noe eller sett noen gave. Straks har nr2 bursdag, blir spennende å se om det skjer noe. Min mann husker hun sjeldent og han syns det. Like morsomt hver gang, når det har gått to uker så gratulerr han henne med dagen. Da kommer hun på det, noen ganger.

 

Anonymous poster hash: 54124...d7f

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

 

Ikke alle kvinner ønsker å være mannen i forholdet skjønner du.

 

Anonymous poster hash: 82ac0...21c

Det finnes heldigvis en mellomting mellom "mannen i forholdet" og "dørmatte". Der trives de fleste av oss.

Skrevet

Mannen min husker ikke engang sin egen bursdag og spør meg hvor gammel han er 😂 Han vasker ikke klær, aner ikke hvordan man skrur på oppvaskmaskinen. Til gjengjeld jobber han og fikser hus og hage, noe jeg hater. Syns arb fordelingen vår er super :) akkurat sånn jeg vil ha det.

 

Anonymous poster hash: aee11...7af

Skrevet

Det finnes heldigvis en mellomting mellom "mannen i forholdet" og "dørmatte". Der trives de fleste av oss.

Tror ikke Randi er en dørmatte. Hun har sikkert revet seg i håret mange ganger, men hun vet hvordan han er.

 

Anonymous poster hash: 82a5c...0f4

Skrevet

Er det virkelig sånn at dere ikke gjennomskuer fyren? Det er et image! Han er stor i kjeften, men antakelig en pus hjemme...

 

Han er typisk annleggsslusk. (Som min far og bror). Det er slik de prater utad, men ikke er i virkeligheten 😊

 

Anonymous poster hash: 6c8a7...d34

Skrevet

Tror ikke Randi er en dørmatte. Hun har sikkert revet seg i håret mange ganger, men hun vet hvordan han er.

 

Anonymous poster hash: 82a5c...0f4

Hun trenger ikke godta det selv om hun "vet hvem hvordan han er.

Det er faktisk mulig å sette noen krav til mannen en bor med.

Men samboeren er visst en dørmatte som godtar alt.

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Skrevet

Er det virkelig sånn at dere ikke gjennomskuer fyren? Det er et image! Han er stor i kjeften, men antakelig en pus hjemme...

 

Han er typisk annleggsslusk. (Som min far og bror). Det er slik de prater utad, men ikke er i virkeligheten

 

Anonymous poster hash: 6c8a7...d34

Det gjør han jo bare til en enda mer tragisk fyr.

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Skrevet

Er det virkelig sånn at dere ikke gjennomskuer fyren? Det er et image! Han er stor i kjeften, men antakelig en pus hjemme...

Han er typisk annleggsslusk. (Som min far og bror). Det er slik de prater utad, men ikke er i virkeligheten Anonymous poster hash: 6c8a7...d34

Enig.

 

Mye prat noen ganger. Men en skikkelig bra fyr "innen familien". Kjenner veldig godt typen. Og personlig liker jeg det mye bedre enn den "glatte" fyren som alltid sier de riktige tingene, og som alle synes er så fantastisk. Men som på hjemmebane egentlig ikke er så veldig mye å skryte av.

 

Anonymous poster hash: dce61...ca2

Skrevet

Det var noen som nevnte at han var så omsorgsfull med dyr,men i " god kveld Norge" i dag fortalte han om hadde avlivet dyr med å bruke hammer!!

Jeg har full forståelse at noen ganger er avlivning nødvendig,men du bruker faen meg ikke en hammer for å ta livet av dyret!!

Faen meg for en syk fyr han er!



Anonymous poster hash: cc3b7...ecf
Skrevet

 

Det var noen som nevnte at han var så omsorgsfull med dyr,men i " god kveld Norge" i dag fortalte han om hadde avlivet dyr med å bruke hammer!!

Jeg har full forståelse at noen ganger er avlivning nødvendig,men du bruker faen meg ikke en hammer for å ta livet av dyret!!

Faen meg for en syk fyr han er!

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Hvis du må, så må du. Mannen min måtte slå ihjel en skadet katt med hammer da det var det eneste tilgjengelige og katten var i store smerter.

 

Men han snakker jo aldri om det, han syns ikke det var noe greit.

 

Wannabe machomenn er det minst sexy jeg vet.

 

Anonymous poster hash: b43df...5e3

Skrevet

Hvis du må, så må du. Mannen min måtte slå ihjel en skadet katt med hammer da det var det eneste tilgjengelige og katten var i store smerter.

 

Men han snakker jo aldri om det, han syns ikke det var noe greit.

 

Wannabe machomenn er det minst sexy jeg vet.

 

Anonymous poster hash: b43df...5e3

Hva faen er det for holdning??

Selvsagt må du aldri drepe ett dyr med en hammer!!

Er katten veldig skadet så tar du ansvar som ett voksent menneske,å ringer dyrlegen å ber om avlivning.

Det burde virkelig bli straffbart å drepe ett dyr på en så umenneskelig måte!

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Skrevet

 

Hva faen er det for holdning??

Selvsagt må du aldri drepe ett dyr med en hammer!!

Er katten veldig skadet så tar du ansvar som ett voksent menneske,å ringer dyrlegen å ber om avlivning.

Det burde virkelig bli straffbart å drepe ett dyr på en så umenneskelig måte!

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

 

Har du sett en katt som fortsatt lever, med innvollene ute av magen fordi den ble overkjørt? Det har jeg sett. Da er rask avliving eneste mulighet. Å ringe og vente på dyrlege er bare til å glemme. Det mest humane er, om en må, å avlive dyret med hammer. Det er langt mindre humant å la katten ligge og vri seg i smerter mens den venter flere timer på å bli plukket opp og bli tatt med til veterinær for å bli avlivet.

 

Anonymous poster hash: 82ac0...21c

Skrevet

 

Hva faen er det for holdning??

Selvsagt må du aldri drepe ett dyr med en hammer!!

Er katten veldig skadet så tar du ansvar som ett voksent menneske,å ringer dyrlegen å ber om avlivning.

Det burde virkelig bli straffbart å drepe ett dyr på en så umenneskelig måte!

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Å, sånne bymuser som deg er da søte. Når man er flere timer fra nærmeste dyrlege gjør man det man må. Eller mener du at luftambulansen skulle hentet pus?

 

 

 

Anonymous poster hash: b43df...5e3

Skrevet

Å, sånne bymuser som deg er da søte. Når man er flere timer fra nærmeste dyrlege gjør man det man må. Eller mener du at luftambulansen skulle hentet pus?

 

 

 

Anonymous poster hash: b43df...5e3

😂

Har tydelig aldri vært nødt til å 'nødavlive' noe...

Tror du hadde blitt ganske upopulær om du hadde latt et dyr lide så lenge for å få det til dyrlegen...

 

Hammer, stein eller verktøy man har for hånden. Men jævlig er det...

 

Anonymous poster hash: 6c8a7...d34

Skrevet

Aner fortsatt ikke hvem han fyren er, hva er han kjent for?

 

Anonymous poster hash: aee11...7af

Skrevet

Aner fortsatt ikke hvem han fyren er, hva er han kjent for? Anonymous poster hash: aee11...7af

Han har jo sitt eget tvprogram

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Skrevet

Hadde aldri kunnet bo sammen med noen som han. Iallefall ikke hvis han er så enkel som han fremstår på TV.

 

Anonymous poster hash: cc6ec...ffb

Skrevet

Fjorden cowboys heter vel serien hans tror jeg.

Det handler om å banne mest mulig og drikke mest mulig alkohol..

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Skrevet

Hadde aldri kunnet bo sammen med noen som han. Iallefall ikke hvis han er så enkel som han fremstår på TV. Anonymous poster hash: cc6ec...ffb

Tviler ikke på at han er det

 

Anonymous poster hash: cc3b7...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...