Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Andrea? Er det typisk ung mor/white trash eller noe annet jeg bør vite hvis jeg vurderer dette navnet? Anonymous poster hash: b43ed...f31
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Kjenner en Andrea i slutten av 20-åra (mora var tenåringsmor) og en i begynnelsen av 20-åra (mora var "gammel"). Helt ok navn. Anonymous poster hash: 7d8ee...b42
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Omg. 🙄 #troll Anonymous poster hash: 63f21...38f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Andrea er ett av de mest brukte jente navnene i det landet jeg kommer fra. Absolutt ikke "ung mor" navn Anonymous poster hash: fa2ca...985
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Usikre foreldre som må spørre her om slikt... Anonymous poster hash: d85db...720
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Jeg skjønner ikke spørsmålet Anonymous poster hash: 6ffaf...84f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 Eh nei det er et vanlig navn. Hvorfor spørre? Kall ungen det du vil bare det er et navn Anonymous poster hash: af7b1...857
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 Helt vanlig fint navn. Ung mor er mer Vanessa, Jessica, Izabella-Louise osv Anonymous poster hash: 299f7...c28
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #9 Skrevet 14. januar 2017 Andrea er et nydelig navn 😍 Rent og sterkt 😊 Anonymous poster hash: b8c32...9ab
sug lut Skrevet 14. januar 2017 #10 Skrevet 14. januar 2017 Kjempefint navn. Kjenner mange sterke fine jenter som heter det.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #11 Skrevet 14. januar 2017 Kjempefint navn. Kjenner mange sterke fine jenter som heter det. Du bekreftet nettopp HIs påstander. Anonymous poster hash: 86035...8f9
sug lut Skrevet 14. januar 2017 #12 Skrevet 14. januar 2017 Du bekreftet nettopp HIs påstander. Anonymous poster hash: 86035...8f9 Nå har hun så vidt jeg ser fra hovedinnlegget ikke påstått noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #13 Skrevet 14. januar 2017 Andrea er vakkert 😍 styr unna Chanell,Chantel osv Anonymous poster hash: 9a56a...b4b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #16 Skrevet 14. januar 2017 Det er ikke spesielt noe som helst. Et navn som er såpass mye brukt at det ikke har en typisk sosioøkonomisk tilhørighet. Anonymous poster hash: 7719c...f1d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #17 Skrevet 14. januar 2017 Kjenner 3 7 åringer som heter Andrea. Mødrene er ca 45, 30 og 28, og virker veldig normale. Vurderte det selv for min 7 åring. Var visst populært her det året Anonymous poster hash: fff1c...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå