Gå til innhold

Dere andre som slanker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte veier du deg?

Jeg klarer ikke å la være å ikke veie meg hver dag...

Anonymous poster hash: 20f48...21a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver fredag morgen.

Anonymous poster hash: dbcca...c44
Skrevet

Nesten hver dag, klarer heller ikke å la være

Anonymous poster hash: 8e795...ed2
Skrevet

Hver dag her også.

Anonymous poster hash: 5d59a...b63
Skrevet

Hver torsdag morgen

Anonymous poster hash: 29693...e1f
Skrevet

Jeg ville ikke ha veid med så ofte, hvis dere trener må dere huske at muskler veier mer enn fett. Og man kan fort miste motivasjonen ved å veie seg for ofte. Men selvfølgelig må dere bare gjøre det som passer dere best:)

Anonymous poster hash: cd08c...9b5

Skrevet

Hver torsdag morgen veier og måler jeg. Har jeg nettopp fått mensen utsetter jeg veiing og måling til uken etter fordi jeg er så oppblåst. Jeg veier, men tar dette med en klype salt. Jeg føler jeg har mer utbytte av å måle. De anbefaler ikke å veie hver dag.

Anonymous poster hash: ebcad...2f0

Skrevet

Veier også hver dag. Vekten gir meg en indikasjon på hvor mye jeg bør innta den dagen.

Anonymous poster hash: 5e716...fce

Skrevet

Veier meg hver søndag, litt for at jeg ikke skal spise så mye godis i løpet av helgen. Det sitter litt lenger inne å stappe seg full av godteri lørdag kveld når jeg vet jeg skal veie meg dagen etter. ;)

Anonymous poster hash: acc09...5ca

Skrevet

Fredag og tirsdag

Tirsdag er en grei dag å sjekke hvorda jeg ligger an. Det kan motivere, enten om jeg har gått ned eller ikke (til å fortsette i samme sporet eller få et spark i rumpa.

Anonymous poster hash: 2bc47...243

Skrevet

Jeg har som mål å bare veie meg en dag i uka, emn det blir som regel oftere. Men som en over her nevner, det svekker ofte motivasjonen om jeg ikke er fornøyd med det vekten viser.

Anonymous poster hash: d4a06...370
Skrevet

Har veiedag mandager. Men det blir alltid en snikveiing i løpet av uka for å se om det går riktig vei...

Anonymous poster hash: 6f521...57f

Skrevet

Jeg veier hver morgen. Tisser minst to ganger, tømmer ørene og blåser ut snørret. Vil veie minst mulig når jeg først veier meg.

Anonymous poster hash: b0c43...82c

Skrevet

Jeg veier meg daglig. Er en del av morgenrutinen - ut av senga, tisse, veie meg, dusje.(Jada, fullt klar over at det er da jeg veier minst i løpet av døgnet...😊) Både når jeg slanker meg og når jeg er der jeg vil være vektmessig...

Forstår at det ikke funker for alle, men for meg er daglig veiing en god måte å holde oversikten, se hvordan ulike mat-dager påvirker vekten min. Kjenner kroppens reaksjoner på ulik type mat veldig godt!

Anonymous poster hash: a2a41...b34

Skrevet

Hver dag... Men skiver bare opp på tirsdager, som er offisiell veiedag ;)

Anonymous poster hash: d5a79...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...