Gå til innhold

Kari traa ull...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så skuffet! Har for det meste Devold ull, og tenkte jeg skulle kjøpe Kari Traa ull, for synes det ser kjempe flott ut. Kjøpte meg en ulltrøye og den var grei nok, bortsett fra at je syntes den var litt kort. Fikk stillongs av mannen for en stund siden som jeg skulle bruke i dag. Begynte å le da jeg tok den på. Kjempe kort i beina og vid i livet. Helt håpløs passform. Gjemt det lengst inne i skapet nå. Bortkastet penger.

Anonymous poster hash: 5d55d...b4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel grunnen til at de fleste klesbutikker har prøverom, slik at man slipper å gjøre bomkjøp, spesielt på dyre ting. At passformen er håpløs til deg trenger ikke å bety at den er håpløs for mange andre.

Anonymous poster hash: eb065...da9

Skrevet

Jeg er over 170 og har bmi rundt 18,5-19. Det meste av ulla fra Kari Traa passer min figur veldig bra (str s), og holder figuren mye bedre i vask enn Devoldulla mi. Noen overdeler er litt korte i livet, men de fleste passer perfekt. Kanskje du bør prøve plaggene på forhånd?

Anonymous poster hash: 58d00...a9e

Skrevet

Jeg er 163 og 57 kg og synes Medium passer meg fint. Jeg har store pupper (65h) ellers kunne jeg ha brukt S. De er absolutt lange nok til meg, både i S og M. Litt ettersittende er de, men at litt mage synes, får bare være. Dessuten er de kjempegode!

Anonymous poster hash: 9f6be...c37

Skrevet

Må ha fått feilvare.

Jeg er 172 og veier 67. Kari Traa passer perfekt. Og det jeg liker spesielt godt er at genseren er litt lengre enn andre så jeg får de godt ned i skibuksa og slipper å gå en glippe på ryggen.

Men enig med deg at devold er bedre enn Traa da.

Anonymous poster hash: ca2d8...0f5

Skrevet

Herregud så skuffet! Har for det meste Devold ull, og tenkte jeg skulle kjøpe Kari Traa ull, for synes det ser kjempe flott ut. Kjøpte meg en ulltrøye og den var grei nok, bortsett fra at je syntes den var litt kort. Fikk stillongs av mannen for en stund siden som jeg skulle bruke i dag. Begynte å le da jeg tok den på. Kjempe kort i beina og vid i livet. Helt håpløs passform. Gjemt det lengst inne i skapet nå. Bortkastet penger.

Det er jo mer håpløst at du har lagt det inn i skapet uten å prøve det, hadde du ikke gjort det så kunne du jo byttet det.

Anonymous poster hash: 8d848...13d

Skrevet

Jeg synes faktisk Kari Traa trøyene er lange, lengre enn Devold sine. Jeg er 179 cm og bruker xl. Men de er ganske smale i passformen da.

Anonymous poster hash: 1b7dc...1e2
Skrevet

På min jente så sitter Kari Traa ullklærne som et skudd. Hun bruker det mye og det holder veldig godt på passformen etter vask. Jeg tror hennes er i størrelse s, hun er ca 178/179 cm høy.

Hun er 13 år.

Skrevet

På min jente så sitter Kari Traa ullklærne som et skudd. Hun bruker det mye og det holder veldig godt på passformen etter vask. Jeg tror hennes er i størrelse s, hun er ca 178/179 cm høy.

Hun er 13 år.

Oi, det var en lang jente.

Sønnen min på 13 år er 160 cm ;)

Anonymous poster hash: 2cc64...bb4

Skrevet

Bruker nok genseren fremover, men absolutt ikke på fjellet. Liker gensere som går ned mot rompa når jeg er ute i snøen. Stillongsen prøvde jeg ikke da det var en gave. Får høre med datteren min om hun vil ha den. Er 172 og slank, men den passformen ble helt merkelig på meg. Følte den ble altfor vid i livet, men for kort i beina. Har skjønt det er mange som er misfornøyd med passformen etter et søk på nettet. Får heller se meg om etter noe annet fint ull. HI

Skrevet

Eeeelsker Kari traa ullen min. Passer perfekt og er god og varm. Du burdebha prøvd klærne før du kjøpte de, så dette er din skyld..

Anonymous poster hash: 62e3b...9a5

Skrevet

Bruker nok genseren fremover, men absolutt ikke på fjellet. Liker gensere som går ned mot rompa når jeg er ute i snøen. Stillongsen prøvde jeg ikke da det var en gave. Får høre med datteren min om hun vil ha den. Er 172 og slank, men den passformen ble helt merkelig på meg. Følte den ble altfor vid i livet, men for kort i beina. Har skjønt det er mange som er misfornøyd med passformen etter et søk på nettet. Får heller se meg om etter noe annet fint ull. HI

Hvilken størrelse har du da?

Anonymous poster hash: 58d00...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...