Gå til innhold

Facebook. Hvordan bruker du det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i perioder aktiv selv, deler bilder og chatter med folk.

Men jeg forstår ikke folk som hver kveld har statuser om Farmen, norske talenter og slike program.

Hvem som røyk ut i tvekamp og hurra etter.

Ser at slike statuser så og si aldri får likes og kommentarer og er det kommentar så er det fra andre som har lik status.

Nå ser jeg ikke på reality bortsett fra 71 grader nord men forstår ikke behovet for å ha statuser hver dag om programmet.

Generelt si hva man skal se på tv egentlig.

Hvordan bruker du FB? Aktiv, ser på andre, skriver ofte status, deler bare bilder eller deltar bare sosialt på venners statuser og tråder?

 

Anonymous poster hash: f822a...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går i rykk og napp. Legger ut mye fjas innimellom,noe seriøst,for så og ikke gå inn på fb på flere uker.

Har aldri tenkt på,eller brydd meg om hvordan andre bruker Facebook,det får da være opp til hver enkelt.

Men,når jeg tenker på det,vil jeg si at de som aldri legger ut noe sikkert har Facebook for å snoke på andre.

 

Anonymous poster hash: eb08b...031

Skrevet

Jeg bruker kun messenger aktivt. Skriver skjeldent noe på selve fb.

Skrevet

kontakt med familien min som bor i finnmark først og fremst :)

Skrevet

Jeg er i perioder aktiv selv, deler bilder og chatter med folk.

Men jeg forstår ikke folk som hver kveld har statuser om Farmen, norske talenter og slike program.

Hvem som røyk ut i tvekamp og hurra etter.

Ser at slike statuser så og si aldri får likes og kommentarer og er det kommentar så er det fra andre som har lik status.

Nå ser jeg ikke på reality bortsett fra 71 grader nord men forstår ikke behovet for å ha statuser hver dag om programmet.

Generelt si hva man skal se på tv egentlig.

Hvordan bruker du FB? Aktiv, ser på andre, skriver ofte status, deler bare bilder eller deltar bare sosialt på venners statuser og tråder?

 

Anonymous poster hash: f822a...886

De har jo ikke noe liv...

 

Anonymous poster hash: d83e4...905

Skrevet

Aldri statuser, deler bilde kanskje 1-2 ganger i året, liker andres statuser og bilder en gang i blant. Bruker selve facebook lite, men aktiv på Messenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...