Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Jeg er i perioder aktiv selv, deler bilder og chatter med folk. Men jeg forstår ikke folk som hver kveld har statuser om Farmen, norske talenter og slike program. Hvem som røyk ut i tvekamp og hurra etter. Ser at slike statuser så og si aldri får likes og kommentarer og er det kommentar så er det fra andre som har lik status. Nå ser jeg ikke på reality bortsett fra 71 grader nord men forstår ikke behovet for å ha statuser hver dag om programmet. Generelt si hva man skal se på tv egentlig. Hvordan bruker du FB? Aktiv, ser på andre, skriver ofte status, deler bare bilder eller deltar bare sosialt på venners statuser og tråder? Anonymous poster hash: f822a...886
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Går i rykk og napp. Legger ut mye fjas innimellom,noe seriøst,for så og ikke gå inn på fb på flere uker. Har aldri tenkt på,eller brydd meg om hvordan andre bruker Facebook,det får da være opp til hver enkelt. Men,når jeg tenker på det,vil jeg si at de som aldri legger ut noe sikkert har Facebook for å snoke på andre. Anonymous poster hash: eb08b...031
Mamma_til_2 Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Jeg bruker kun messenger aktivt. Skriver skjeldent noe på selve fb.
februarprins2013 Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 kontakt med familien min som bor i finnmark først og fremst
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Jeg er i perioder aktiv selv, deler bilder og chatter med folk. Men jeg forstår ikke folk som hver kveld har statuser om Farmen, norske talenter og slike program. Hvem som røyk ut i tvekamp og hurra etter. Ser at slike statuser så og si aldri får likes og kommentarer og er det kommentar så er det fra andre som har lik status. Nå ser jeg ikke på reality bortsett fra 71 grader nord men forstår ikke behovet for å ha statuser hver dag om programmet. Generelt si hva man skal se på tv egentlig. Hvordan bruker du FB? Aktiv, ser på andre, skriver ofte status, deler bare bilder eller deltar bare sosialt på venners statuser og tråder? Anonymous poster hash: f822a...886 De har jo ikke noe liv... Anonymous poster hash: d83e4...905
Snøfnugget Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Aldri statuser, deler bilde kanskje 1-2 ganger i året, liker andres statuser og bilder en gang i blant. Bruker selve facebook lite, men aktiv på Messenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå