Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Hei. Vi har en 5 år gammel kastrert hannkatt. Aldri vært noe problem med han men den siste tiden så "angriper" han meg på bena flere ganger om dagen. Ligger på gulvet og i det jeg går forbi så kommer klørne ut og klorer meg oppover legga. Er mest meg han gjør det på og innemellom ene sønnen. Hva kan være grunnen til dette?? Føler jeg går på "tå" her,rimelig vondt med kloremerker oppover leggene. Klorer såpass at det blør en del også.. Han er masse ute,har ett teppe fullt med forskjellige leker hvis det skl ha noe og si.. Anonymous poster hash: d12f1...aaf
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Kvitt deg med beistet. Man skal ikke gå rundt og være redd sitt eget kjæledyr. Anonymous poster hash: eaf94...a23
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Kvitt deg med beistet. Man skal ikke gå rundt og være redd sitt eget kjæledyr. Anonymous poster hash: eaf94...a23 🙄 Anonymous poster hash: b6b6e...3ff
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Han høres jo mest leken ut, men ta ham til dyrlegen går en sjekk. Det kan være det er noe som plager ham slik at han blir irritabel, som for eksempel tannverk. Anonymous poster hash: aba6a...6d8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Prøv å lek med han slik at han blir utslitt flere ganger om dagen. Kanskje han ikke får ut nok energi når han er ute om dagen. Ikke like mange katter å jage, eller dyr han kan prøve å fange. Det er ikke like spennende når lekene bare ligger der. Han trenger kanskje at du leker og herjer litt med han. Om ikke dette gjør susen bør du ta han med til dyrlegen for en sjekk. Katten jeg hadde når jeg var liten endret veldig adferd når den var syk. Noen ganger gikk det over etterr en kort periode, andre ganger måtte vi til dyrlegen for å få behandling. En katt som ble 21år, så ikke veldig ofte det var noe med den men litt var det. Anonymous poster hash: 56367...32d
Nullstress;) Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Sånn var det med den ene katten vi hadde. Snill som dagen var lang, men plutselig en dag kunne vi ikke gå forbi henne. Gikk etter beina våre, angrep sønnen vår osv. Tok henne til dyrlegen, hvor de fant masse sår over hele ryggen hennes. Hun ble barbert på begge sidene og over ryggen, og hadde lange kloremerker overalt etter slosskamp. Så ta med deg pus til dyrlegen, det er garantert noe som plager 😟
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå