Gå til innhold

Mas om nummer 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker barn nummer to mens samboer er avventende. Jeg sa til han "jaja, jeg får vel dra til Danmark å bli inseminert da"

Han skjønte at jeg spøkte.

Dere i ca samme situasjon: Hvordan klarte dere å overtale mannen til flere barn?

Anonymous poster hash: 11bd4...a75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overtalte han ved å gi han litt tid.

Ja, jeg vet at det ikke er det du vil høre. Men det er bare sånn. Å true med å dra til Danmark- selvom det bare var en spøk.. det er fortsatt tolket som mas av mannen din. Slik hinting er nesten verre enn å bare si rett ut at du vil ha en til. Slapp litt av og gi han litt mer tid. Ikke fortsett med slike tåpelige "trusler". Det funker ikke! Tvert imot.

Anonymous poster hash: 714af...6f2

Skrevet

Overtalte han ved å gi han litt tid.

Ja, jeg vet at det ikke er det du vil høre. Men det er bare sånn. Å true med å dra til Danmark- selvom det bare var en spøk.. det er fortsatt tolket som mas av mannen din. Slik hinting er nesten verre enn å bare si rett ut at du vil ha en til. Slapp litt av og gi han litt mer tid. Ikke fortsett med slike tåpelige "trusler". Det funker ikke! Tvert imot.

Anonymous poster hash: 714af...6f2

Jeg får smøre meg med et tykt lag tålmodighet da 😊

Skrevet

Måtte bruke tid her og. 

Visste jeg ville ha barn nr 2 og ville begynne prøvingen om ca 1 år, så da gikk jeg i ett år slapp små hint og snakket om det i ny og ne :)

Var veldig bevisst på  å snakke om forrige svangerskap, fødsel og småbarnstid i positivt ordlag. Dro alltid fram de fiiine minnene (Selv med svangerskap fra helvete og kolikkbaby)

Mannen gikk fra "ALDRI baby igjen" til "Det hadde vært kjekt med ett søsken til nr 1" i løpet av min "deadline". Hjalp nok en god del at småen er større og mindre krevende nå=større overskudd hos far og mor. 

Anonymous poster hash: 46cf5...ff6
Skrevet

Er i helt lik situasjon her! Hvor gammelt er barnet ditt? Mitt fyller snart 2 år og jeg ønsker så sterkt å begynne prøvingen. Begynner å bli veldig stresset :/

Anonymous poster hash: 0cd51...7ad
Skrevet

Min er 9 år så fikk aldri en nr to .Det er litt trist.

Anonymous poster hash: 81e3a...428
Skrevet

Er i helt lik situasjon her! Hvor gammelt er barnet ditt? Mitt fyller snart 2 år og jeg ønsker så sterkt å begynne prøvingen. Begynner å bli veldig stresset :/

Anonymous poster hash: 0cd51...7ad

Barnet blir 3 år i september så jeg føler virkelig det er på tide. Det er like før jeg slutter med minipillene i "skjul" og later som at prevensjon "sviktet". Ja, jeg vet det er umoralsk, men jeg har tenkt tanken. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...