Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 jeg ønsker å komme i gang med treningen, og har meldt meg inn på treningssenter, så på mandag skal jeg starte. Hva bør jeg trene nå i starten? Det bør nok nevnes at jeg sliter endel med ryggen og bekken, så jeg vet at jeg skal/må trene styrke på mage/rygg (kjernemuskulatur). Men bør jeg satse på styrke eller kondis? eller en kombinasjon? I første omgang satser jeg på to økter på treningsstudie + 1-2 gåturer per uke. Anonymous poster hash: c6636...964
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 De fleste studioer gir deg en pt time ved innmelding. Jeg ville snakket med de. De vet nok hva du burde prioritere. Anonymous poster hash: d49a5...311
Reddiken Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Prøv deg på spinningtimer. Med de rette innstillingene på sykkelen er det skånsomt for ryggen. Bekkenet er jeg noe usikker på, men man må jo prøve seg frem :-) Jeg fikk ihvertfall en forbedret kondis da jeg drev med spinning, og jeg slapp diverse belastninger i forhold til løping og aerobic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå