Gå til innhold

Er det lov å kommentere utseende på kjendiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trump etc?

Anonymous poster hash: 447bd...ff2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si noe om sveisen er helt greit, da det er selvvalgt å ha så dårlig smak.

Men å si at trynet ser ut som en skada gnom er ikke lov da ingen har valgt hvordan de ser ut når de blir født :)

Anonymous poster hash: 59792...cdd
Skrevet

OK, skjønner. Da velger jeg å ikke kommentere utseende til penda faal likevel

Skrevet

Selvfølgelig er det lov, men det er jo ikke særlig pent gjort da. Du bestemmer selv om du vil være ufin eller ikke....

Anonymous poster hash: 171a5...69f
Skrevet

Det er alltid en uting å kommentere noens utseende. 

Skrevet

Det er alltid en uting å kommentere noens utseende.

Hvorfor?

Hun har veldig spesielt utseende

Skrevet

Hvorfor?

Så da er det fritt frem for å være drittsekk altså???????

Anonymous poster hash: 0e3eb...839

Skrevet

Så da er det fritt frem for å være drittsekk altså???????

Åpenbart ikke

Skrevet

Synes ikke hun så noe særlig spesiell ut, helt normalt fin dame 🙂

Anonymous poster hash: 5f980...8c4

Skrevet

Hvorfor?

Trenger du virkelig en forklaring på hvorfor det er en uting? 

Skrevet

Trenger du virkelig en forklaring på hvorfor det er en uting? 

Jeg trenger en forklaring på det. Vi hører jo stadig folk kommentere utseendet til Siv Jensen og Sylvi Listhaug på en stygg måte. Da må det jo være lov å kommentere andre sitt utsende også?

Anonymous poster hash: 0a3cf...7ab

Skrevet

Jeg trenger en forklaring på det. Vi hører jo stadig folk kommentere utseendet til Siv Jensen og Sylvi Listhaug på en stygg måte. Da må det jo være lov å kommentere andre sitt utsende også?

Legg ut bilde av deg, så skal jeg gladelig kommentere ditt utseende

Skrevet

Legg ut bilde av deg, så skal jeg gladelig kommentere ditt utseende

Ha. Ha.

Nå var du morsom.

Sorry, men jeg er ikke kjendis. Jeg har ikke pult rundt og fått unger med minst tre forskjellige karer. Eller pult på tv.

Skrevet

OK, skjønner. Da velger jeg å ikke kommentere utseende til penda faal likevel

Hvem er penda faal?

Anonymous poster hash: 1f4b9...d16

Skrevet

Hvem er penda faal?

Har du ikke google

Skrevet

Har du ikke google

Jo, googlet nå. Trodde det var er kodeord eller noe sånt siden det kanskje ikke var lov å nevne navn.... 🙈

Skrevet

Hæ?? Ho fra Hotel C jo! Ho er jo en pen vanlig jente ho. Hva er vitsen med å slenge dritt om ho ? 🙈😕

Anonymous poster hash: 0beea...3e1

Skrevet

Jo, googlet nå. Trodde det var er kodeord eller noe sånt siden det kanskje ikke var lov å nevne navn....

Hehe, måtte google det jeg og. Har aldri hørt navnet før.

Og til deg hi, hun ser ut som en helt vanlig jente

Skrevet

Mht Listhaug og Jensen så er det vel de dumme utspillene og hårreisende meningene deres man først og fremst kommenterer. Jeg har aldri hørt noe annet om Sylvi Listhaug enn at hun ser pen ut. Men det hjelper bare så lite, når hun er en sånn fryktelig politiker.

Anonymous poster hash: 13d4d...7be

Skrevet

Er vel ingen som har sagt at det er greit heller?  Å snakke drit om utsjånad er ein uting (men svært fristande akkurat i tilfellet Trump)

Ein kan meine mykje om haldningane og det politiske synet til dei nemnde damene, men då får ein snakke om det.  Og kvifor skal damer heile tida dømast etter korleis dei ser ut, framfor kva dei gjer og står for? Ergrar meg skikkeleg, og andre damer er ofte verst.

I ditt tilfelle skjønar eg ikkje kva du vil oppnå med å snakke om utjånaden til ein skodespelar (som forøvrig ser heilt normal ut?)

Skrevet

Dere fremstår som en gjeng tolv år gamle gutter med litt dårlig oppdragelse!

Selvfølgelig er det ikke lov å kommentere noens utseende. Det er frekt og uhøflig! Uansett hvem det er.

Kunne aldri falt meg inn å kommentere noens utseende, uansett hvem det er eller hvordan de ser ut. Det skjer selvsagt at jeg twnker litt på det fordi noen har spesielt utseende, men jeg sier selvfølgelig ikke noe. Det er bare idioter og uoppdragne trash-mennesker som kommenterer utseende på folk.

Det eneste jeg kan tillate meg å kommentere hos folk, er om det er spesielt pen, eller noen spør om min mening om dem selv.

Anonymous poster hash: 0131b...b1e

Skrevet

Ha. Ha.

Nå var du morsom.

Sorry, men jeg er ikke kjendis. Jeg har ikke pult rundt og fått unger med minst tre forskjellige karer. Eller pult på tv.

Mener du at bare pene folk bør være på TV, ellers kan de takke seg selv når noen slenger dritt om utseendet de er født med?

Anonymous poster hash: 8a45d...4fb

Skrevet

Hva er galt med å være ærlig? Om jeg sier at Rannveig Hetimann er så stygg at jeg ikke skjønner hvordan folk får seg til å klikke inn på bloggen hennes annet enn for å se hvordan et levende misfoster ser ut, så er jeg bare ærlig. Hva er galt med å si det?

Skrevet

Hva er galt med å være ærlig? Om jeg sier at Rannveig Hetimann er så stygg at jeg ikke skjønner hvordan folk får seg til å klikke inn på bloggen hennes annet enn for å se hvordan et levende misfoster ser ut, så er jeg bare ærlig. Hva er galt med å si det?

Det er ufint, sårende og støtende blant annet. Det er det som er galt med det.

Skrevet

Å være ærlig er ikke å si alt man mener, men å mene alt man sier.

Om alle skulle ha sagt alt som faller en inn i hodet hele tiden og ikke hatt noe filter hadde ikke vi hengt sammen som samfunn. Da hadde du ikke kunne fått venner eller allierte, men vært isolert for deg selv.

Vanskelig for deg å forstå tydeligvis, men sosiale koder er viktig for hvordan man er sammen, og dersom man går rundt og sier sårende, krenkende og frekke ting, så vil man raskt blir venneløs fordi ingen kan ha tillit til deg.

Anonymous poster hash: 0131b...b1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...