Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Hei dere :-) Jeg er skikkelig frustrert. Sambo og jeg har vært sammen i snart 3 år og venter våres felles barn. Både jeg og han har barn fra tidligere forhold. Det vi (kanskje mest jeg) slitdr med er at han har ingen interesse av å ha sex, i ingen form. Heller ikke bare å kose, gi komplimenter eller liknende heller. Det var lite intdresse eller lyst før jeg ble gravid også, men nå er det over 2 mnd siden sist forsøk, hvor han virket så lite interessert så jeg avbrøt hele akten.. Ønsker ikke å ha sex med han når han gjør det kun av plikt og for å bli fortest mulig ferdig. Jeg kan komme fort, men det er jo ikke hele poenget føler jeg, og blir lei meg når han stopper opp rett etter jeg har kommet en gang. Det er også lite eller ingen forspill om jeg ikke gir han bj, eller runker han. Han kommer så og si aldri under samleie heller, bare en gang i blant ofte ved å avslutte det hele med en runk. Føler jeg maser og tenker konstant på sex, sikkert fordi det er såpass frustrerende at det alltid er jeg som tar initiativ, og blir gang på gang avvist. Føler meg lite tiltrekkende, og kjenner jeg blir fortere irritert og lei meg over hver minste ting fordi jeg føler meg avvist og satt til side, når det nesten ikke er andre kjærtegn eller annen form for kos. Vi har snakket om dette flere ganger, hvor han sier han er sliten og lite overskudd til sex. Jeg prøver å vøre forståelsesfull, og skjønner at man ikkr alltid har like lyst på sex, men ikke over lengre perioder? Jeg har prøvd å være kreativ, spurt om fantadier (han sier han ikke har noen nå) og jeg har også latt det gå lenge uten at jeg har hintet eller spurt om sex, i håp om at han skal ta initiativet selv, men går ikke det heller. Dette er skikkelig kjipt, er jo så ģlad i han og også glad i å både si og vise at jeg er det, og trenger sårt at han også kan vise det tilbake også. Er det noen av dere som har noen erfaringer eller råd, så tas det imot med stor takk. Anonymous poster hash: 147e7...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå