Gå til innhold

En beskjed til ALLE medlemmer her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ikke forsøke å være mer hyggelige med hverandre? Hvorfor skal vi bruke dette forumet til å forhåndsdømme, kverulere, være ufine og direkte frekke med hverandre, når vi heller kan gi hverandre støtte, råd og konstruktive tilbakemeldinger?

Vi vet ikke hva andre her inne har vært gjennom, og mange har kamper de kjemper hver dag. Når vi spør hverandre om råd og veiledning, forsøk nå å være litt høflige og konstruktive, og ikke døm hverandre så fort! Dette er blitt mer et kjefteforum enn noe annet. Er så synd!

Vi damer må støtte hverandre - ikke dra hverandre ned ❤️

Anonymous poster hash: 09ad1...565

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Anonymous poster hash: 72756...97e

Skrevet

Tough love er også love ❤ Eller som vi sier nå fortida; Alt er love.

Skrevet

Tough love er også love ❤ Eller som vi sier nå fortida; Alt er love.

Nei, ikke mobbing. Og noen driver faktisk med det her inne. Sier stygge ting bare for å få utløp for et eller annet.... Konstruktive tilbakemeldinger er tingen.

Skrevet

Kosemoseoverdose

Tenkte faktisk på deg blant annet når jeg skrev innlegget. Du er en av disse som alltid skal kommentere for å provosere og være ufin. Veldig synd.

Skrevet

Tenkte faktisk på deg blant annet når jeg skrev innlegget. Du er en av disse som alltid skal kommentere for å provosere og være ufin. Veldig synd.

Det går nok veldig bra skal du se.
Skrevet

Tror ikke det hadde vært så mange medlemmer her om alt var bare regnbuer og enhjørninger altså, det hadde blitt veldig kjedelig og da hadde folk funnet underholdning andre steder.

Anonymous poster hash: 5e775...168
Skrevet

Enig ☺️ De som spyr ut eder og galle burde blitt oversett av alle ! 😊

Anonymous poster hash: ccf42...9fb

Skrevet

Enig ☺️ De som spyr ut eder og galle burde blitt oversett av alle ! 😊

Anonymous poster hash: ccf42...9fb

...edder....

Skrevet

Tror ikke det hadde vært så mange medlemmer her om alt var bare regnbuer og enhjørninger altså, det hadde blitt veldig kjedelig og da hadde folk funnet underholdning andre steder.

Nei, ok. La oss bare fortsette å snakke stygt til hverandre da. Dette begynner å bli litt for dumt for meg. Voksne damer som skjeller hverandre ut og kommer med usaklige, stygge kommentarer. Underholdning for noen, men for meg blir det bare usmakelig. Men for all del, bare fortsett. Jeg melder meg ut..

Skrevet

Nei, ikke mobbing. Og noen driver faktisk med det her inne. Sier stygge ting bare for å få utløp for et eller annet.... Konstruktive tilbakemeldinger er tingen.

Jeg skjønner hva du prøver å formidle i hovedinnlegget, og jeg er enig med deg i det du skriver, men samtidig må man være litt realistisk oppi det hele. Her er det mange mange mange medlemmer. Selvsagt er noen av de her kun for å skape kvalme, noen er her og skaper kvalme av og til, men oppfører seg ellers og så har du noen som ikke en gang vet at de skraper kvalme de bare eier ikke folkeskikk. Her finnes alle type mennesker. På godt og på vondt.
Skrevet

Vi kan gjerne være snille med hverandre det meste av tiden, men for det første trenger vi noen morsomme krangler for å gidde å bruke tid her og for det andre er det noen som er så trege, dumme eller irriterende at det føles nødvendig å si fra.

Anonymous poster hash: 24d3a...eec

Skrevet

Nei, ok. La oss bare fortsette å snakke stygt til hverandre da. Dette begynner å bli litt for dumt for meg. Voksne damer som skjeller hverandre ut og kommer med usaklige, stygge kommentarer. Underholdning for noen, men for meg blir det bare usmakelig. Men for all del, bare fortsett. Jeg melder meg ut..

Goodbye!

Du blir nok ikke å savne her nei

Skrevet

Spyr av tanken på at alle skulle vært så kosete her inne, klappet hverandre på skulderen og bare kosepratet.

Takk og lov kommer det aldri til å bli slikt, noe kjedeligere skal du lete lenge etter.

Klart man skal passe litt på hva man sier, men noen må tåle å få høre sannheten.

Nei det er motstykkene som gjør det gøy her inne. Hvis Sug Lut plutselig skulle begynne å svare høflig og jatte med alle hadde forumet aldri blitt det samme igjen.

Anonymous poster hash: 97be4...d42
Skrevet

Det finnes jo mange sider her der man ikke er anonym og der er de fleste hyggelige.

Selv synes jeg det er utrolig godt å ha et sted der jeg kan stille spørsmål jeg ikke kan stille andre steder, eller si ting jeg ikke kan si noe annet sted. Jeg synes det er helt greit at vi er uenige og at folk kan bli vel direkte mot meg. 

Synes faktisk de fleste folkene er veldig saklige og holder ei fin tone. 

Anonymous poster hash: e5862...4b6
Skrevet

Jeg har aldri vært hverken stygg eller usmakelig i mine kommentarer, men jeg er ofte her og leser for å underholdes.

Om det bare hadde vært uskyldige spørsmål om bleieutslett og fire snille svar til hvert spørsmål hadde denne siden dødd ut for lenge siden, det hadde blitt for kjedelig.

Det må litt engasjement, noen hissige, noen mindre intelligente, noen veldig intelligente, noen smakløse, noen søte osv til for å få en side som vekker irritasjon, latter, engasjement osv. Da blir det underholdning.

Er ikke dermed sagt jeg er for mobbing.

Skrevet

Det går nok veldig bra skal du se.

For hvem da? Deg eller de du er ufin mot?

Anonymous poster hash: fcda2...418

Skrevet

For hvem da? Deg eller de du er ufin mot?

Anonymous poster hash: fcda2...418

Både meg og deg og alle rundt oss. Bare vent og se

Skrevet

Nei men hvis alle skal være snille mot hverandre, hva skal sur trut da finne på? Da kan hun jo ikke lenger være her!  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 78172...842
Skrevet

Jeg er enig med deg. Det er helt ok å gi konstruktive tilbakemeldinger og si ting rett ut som kanskje enkelte trenger å høre for å få opp øynene. Men noen her inne eier ikke folkeskikk. Lurer virkelig på om de er slik i den virkelige verden. Mobbing er ikke ok, uansett.

Anonymous poster hash: a1df1...27f

Skrevet

Hehe selv når man ber om noe så enkelt som mer forståelse og støtte, blir det krangel.

Anonymous poster hash: 5a5e3...624

Skrevet

Hehe selv når man ber om noe så enkelt som mer forståelse og støtte, blir det krangel.

Anonymous poster hash: 5a5e3...624

Herlig, er det ikke??

Skrevet

Herlig, er det ikke??

Såååå kul du er Evablam..🙄

Anonymous poster hash: a1df1...27f

Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg synes ikke at det er hyggelig å spørre om råd og så sier noen eks "så flaut", "hysteriske kvinnfolk" eller noe i den retning.

Anonymous poster hash: 011fe...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...