Gå til innhold

Må ha ny mobil. Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen min er gammel og begynner å svikte. Så må straks ha ny.

Jeg skal ha Samsung. Ville dere ha kjøpt Samsung Galaxy S7 Edge nå, eller ville dere ha ventet på Samsung Galaxy S8 som kommer i mars/april?

Anonymous poster hash: f495e...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv S7 Edge, og hadde iallfall ikke gått for edgen.

Ikke noe galt med den, men buen på siden kunne jeg klart meg uten.

Så hvis den ganle mobilen virker litt til hadde jeg ventet på S8.

Anonymous poster hash: 7f2b0...06e
Skrevet

Der er alltid en ny mobil rundt hjørnet. Alltid.

Anonymous poster hash: 939c0...72f
Skrevet

Hva er bedre med 8en da? Sikkert liten forskjell. Dyrere vil den også bli... kjøp nå.

Anonymous poster hash: e0dde...27e

Skrevet

Kjøp iPhone 7. Ikke plus, kun 7. Beste tlf

Skrevet

Kjøp iPhone 7. Ikke plus, kun 7. Beste tlf

Hvorfor iphone 7? Hvorfor er den bedre enn Samsung?

Skrevet

Hvorfor iphone 7? Hvorfor er den bedre enn Samsung?

Fordi iPhone alltid har vært den beste. De blir bare raskere og bedre. Samsung og Sony og alle de henger etter. Det er derfor de er så mye billigere. 

Skrevet

Ventet til åttern kom og kjøp syvern når den gikk ned i pris.

Anonymous poster hash: 00647...913

Skrevet

Fordi iPhone alltid har vært den beste. De blir bare raskere og bedre. Samsung og Sony og alle de henger etter. Det er derfor de er så mye billigere.

Milde... Tull og fjas! Epleprodukter er oppskrytt og overpriset, totalt ulogisk programvare og man er helt låst til app-store. Niks valgmuligheter. Jaggu glad jeg har såpass ryggrad at jeg ikke trenger å springe etter en saueflokk.

Anonymous poster hash: 73b59...69e

Skrevet

Milde... Tull og fjas! Epleprodukter er oppskrytt og overpriset, totalt ulogisk programvare og man er helt låst til app-store. Niks valgmuligheter. Jaggu glad jeg har såpass ryggrad at jeg ikke trenger å springe etter en saueflokk.

Anonymous poster hash: 73b59...69e

iPhone er på ingen måte oppskrytt. Tvert i mot synes jeg folk rakker ned på iPhone hele tiden. I tillegg viser de som kjøper iPhone at de ikke  lar seg styre av alle de som syter og klager fordi de ikke har råd til en ekte mobil. iPhone er kvalitet og det beste som finnes å få av mobil. iPhone har bedre kamera, alltid vært først med å finne opp alt av innmat, som vanntett feks. 

Skrevet

iPhone er på ingen måte oppskrytt. Tvert i mot synes jeg folk rakker ned på iPhone hele tiden. I tillegg viser de som kjøper iPhone at de ikke  lar seg styre av alle de som syter og klager fordi de ikke har råd til en ekte mobil. iPhone er kvalitet og det beste som finnes å få av mobil. iPhone har bedre kamera, alltid vært først med å finne opp alt av innmat, som vanntett feks.  Anonymous poster hash: 939c0...72f

Ha ha, for et fantastisk eventyr.

Jeg har hatt begge deler, iPhone og samsung galaxy. Galaxy knuser iPhone på både kvalitet, brukervennlighetar...og igrunn alt annet.

Ang. kameraet:

Var senere på restaurant med noen venninner. Skulle ta felles bilde.

Første dro frem sin iPhone, bildet ble elendig. Den andre dro også fram sin iPhone, bildet ble bedre. Så dro jeg frem min galaxy, bildet ble klart og fint, det var en helt annen klasse.

Går aldri i verden tilbake til iPhone.

Skrevet

Ha ha, for et fantastisk eventyr.

Jeg har hatt begge deler, iPhone og samsung galaxy. Galaxy knuser iPhone på både kvalitet, brukervennlighetar...og igrunn alt annet.

Ang. kameraet:

Var senere på restaurant med noen venninner. Skulle ta felles bilde.

Første dro frem sin iPhone, bildet ble elendig. Den andre dro også fram sin iPhone, bildet ble bedre. Så dro jeg frem min galaxy, bildet ble klart og fint, det var en helt annen klasse.

Går aldri i verden tilbake til iPhone.

Jeg skjønner godt du er sjalu, du som har så dårlig råd at du ikke har råd til en skikkelig mobil. Men du trenger ikke rakke ned på iPhone av den grunn. Noe sier meg at den historien din egentlig var slik at du og ei venninne hadde android, men så var det ei som hadde iPhone 7 pluss som tok så mye bedre bilder enn begge deres mobiler.

aoZ2yY3_700b.jpg

Skrevet

iPhone er på ingen måte oppskrytt. Tvert i mot synes jeg folk rakker ned på iPhone hele tiden. I tillegg viser de som kjøper iPhone at de ikke  lar seg styre av alle de som syter og klager fordi de ikke har råd til en ekte mobil. iPhone er kvalitet og det beste som finnes å få av mobil. iPhone har bedre kamera, alltid vært først med å finne opp alt av innmat, som vanntett feks. 

Iphone vanntett???

Anonymous poster hash: 0f3c8...e7d

Skrevet

iPhone er på ingen måte oppskrytt. Tvert i mot synes jeg folk rakker ned på iPhone hele tiden. I tillegg viser de som kjøper iPhone at de ikke lar seg styre av alle de som syter og klager fordi de ikke har råd til en ekte mobil. iPhone er kvalitet og det beste som finnes å få av mobil. iPhone har bedre kamera, alltid vært først med å finne opp alt av innmat, som vanntett feks.

Du er klar over at Samsung kommer best ut i angående kamera i test etter test, og at IPhone kommer langt etter? Jeg har testet iPhone 2 ganger og begge gangene var det ingen god opplevelse og etter mindre enn ett år har de tlf blitt kassert og jeg har igjen kjøpt Samsung. Og ikke kom med beskyldninger om at de som ikke har iPhone er de fattige som ikke har råd til å kjøpe iPhone da iPhone og Samsung ikke er veldig langt fra hverandre i pris.

Anonymous poster hash: 8a273...711

Skrevet

En seriøs test mellom iPhone og android:

iOS10 has bigger features and enhancements compared to the Android Nougat.
http://www.itechpost.com/articles/52807/20161111/android-7-0-nougat-vs-apple-ios-10-better.htm

I rest my case. Åh, og, har dere sett smileyene på android? Og jevnført de med iPhone sine? Android ser  ut som en leketelefon, smileyene er ikke skikkelige som på iPhone.

Skrevet

En seriøs test mellom iPhone og android:

iOS10 has bigger features and enhancements compared to the Android Nougat.

http://www.itechpost.com/articles/52807/20161111/android-7-0-nougat-vs-apple-ios-10-better.htm

I rest my case. Åh, og, har dere sett smileyene på android? Og jevnført de med iPhone sine? Android ser  ut som en leketelefon, smileyene er ikke skikkelige som på iPhone.

Smilyene er vel det jeg hadde lagt aller minst vekt på ved valg av telefon. Har en Sony xperia som jeg har hatt i 2,5 år. Vanntett, stålramme og tåler MYE og hard bruk.  

Skrevet

Smilyene er vel det jeg hadde lagt aller minst vekt på ved valg av telefon. Har en Sony xperia som jeg har hatt i 2,5 år. Vanntett, stålramme og tåler MYE og hard bruk.  

Men det er en viktig del av en opplevelse. Da er det på god tide å bytte ut den! Kjøp deg en iPhone 7 og du vil få deg en wow-opplevelse!  :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...