Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Hei dere. Er det noen av dere som er plaget med angstanfall? Jeg har fått mye av dette i det siste. Det kan komme helt ut av det blå, men spesielt i situasjoner som stresser meg. Jeg begynner å skjelve, får hjertebank og skikkelig panikk. Har noen tips til hvordan man kommer seg lettere igjennom det? Hva gjør du når du får angst? Anonymous poster hash: ef500...108
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Hei dere. Er det noen av dere som er plaget med angstanfall? Jeg har fått mye av dette i det siste. Det kan komme helt ut av det blå, men spesielt i situasjoner som stresser meg. Jeg begynner å skjelve, får hjertebank og skikkelig panikk. Har noen tips til hvordan man kommer seg lettere igjennom det? Hva gjør du når du får angst? Anonymous poster hash: ef500...108 Jeg hadde det hyppig før , når jeg merket det kom begynte jeg å vaske , rydde eller gjøre noe. Det roet det. Også var jeg bevist på pusten , prøvde å puste med magen Anonymous poster hash: 89488...89e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Du må bare la det komme og gå. Det er ikke farlig, og det er fysisk umulig at anfallet varer over lengre tid. Det er dritt når det kommer sånn ut av det blå, men du må for all del ikke la dette hindre deg i å gjøre noe. Da baller det bare på seg. Hold ut - det blir bedre! Anonymous poster hash: bc068...85a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Så rart... jeg fikk det nettopp, og gikk på dib for å slippe unna. Jeg får akutt sykdomsangst med panikkanfall. Føler liksom det er noe rart med hjertet, og får bare en overveldende følelse av at jeg skal dø. Er helt grusomt. Har grått mang en tåre over dette. Og jeg har nå slitt i 8 år!! Turte ikke få hjelp før i høst, og føler egentlig ikke mye hjelp i det.. blir så trist. Anonymous poster hash: 8b6a1...d4a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Takk for svar ❤️ Får holde ut og prøve å fokusere på andre ting Anonymous poster hash: ef500...108
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Jeg puster i firkant! Altså: Lukk øynene, se for deg en firkant. Trekk pusten i det ene hjørnet, pust ut i det neste hjørnet, trekk så pusten der, før du slipper den ut i neste hjørnet, osv... Det krever såpass mye konsentrasjon hos meg at jeg ofte klarer å holde angstanfallene på avstand. Og jeg slipper å hyperventilere, som jeg ofte gjør ved panikkangst. Håper dette kan hjelpe deg litt. Vet så altfor godt hvordan du har det! Klem! ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå