lillemy32 Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Hei jeg jobber som tilkalingsvikar i privat barnehage hvor mye er det timen ?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Det kommer jo an på hvilken utdanning og ansiennitet du har. Kanskje kommunen din har noen tariff du kan finne på nett, private barnehager bruker å ha litt høyere timesbetaling, men ikke alltid.
lillemy32 Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2017 Ok nei jeg har ikke noen utdannelse i hele tatt
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Jeg kune alltids ringt min kommune eller den private barnehagen jeg jobbet i før og høre hva jeg fikk da jeg jobbet der uten utdanning for 15 år siden, men det blir jo helt feil, jeg tipper lønna har steget etter det. Du får nok det beste svaret ved å ringe din egen kommune, eller den barnhagen det gjelder å spørre.
lillemy32 Skrevet 16. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har sendt en mail til dem og spurt så får greie på det etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå