Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Jeg drikker ikke kaffe til vanlig. Pga veldig kveldsvåken baby( 5 mnd) har jeg drukket én kopp kaffe hver ettermiddag de siste 3 dagene. Jeg fullammeer.. De to siste nettene har babyen vært våken til kl 4 og 5 om morgenen og sover minimalt på dagen.... etter det jeg har funnet av informasjon på ammehjelpen så skal man kunne drikke 2- 3 kopper kaffe uten problem når man ammer. Det ser ikke ut til å stemme for meg... noen som har lignende erfaringer og kan si noe om når " det går over" og babyen får sove igjen? Ungen er lys våken, blid som ei sol men SOVER IKKE...! Anonymous poster hash: 57834...8e0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Jeg drakk pepsi max og mitt barn sov aldri!! Kan ikke linke til verken forskning eller annen empiri, men da jeg stoppet med koffein, så begynte ungen å sove. Anonymous poster hash: 24ee0...2b6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Takk for svar. Blir null mere koffein før ammeslutt her. Dette kan umulig være sunt hverken for ungen eller meg. Jeg ser omtrent dobbelt fordi jeg er så trøtt og han på 5 mnd er hyper. Håper det er over til i morgen. Anonymous poster hash: 57834...8e0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Vet ingenting om forskning på området, men jeg drikker minst et par kopper kaffe om dagen (fullammer). Babyen sover godt! Anonymous poster hash: 1ef52...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå