Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Fikk den til jul, og har endelig fått lest den. Noen andre her som har lest den? Hva er deres umiddelbare tanke? Jeg var veldig ung under Stoltenberg 1 regjeringen, så fikk ikke med meg særlig mye av politikken på den tida (12 år i 2001) Jeg er derimot vokst opp med Stoltenberg 2 og har alltid beundret Jens. Han har vært min inspirasjon inn i politikken selvom jeg nok heller noe mer til venstre enn ham. Uansett synes jeg boken er veldig fascinerende og slår meg som veldig ærlig. Det kyniske maktspillet som utspiller seg. Fraksjonen mot Thorbjørn. Møtene på Soria Maria og fordelingen av statsråder. Ikke minst LO sin posisjon! Noen som har tanker? Har ikke særlig mange venner å diskutere dette med, dessverre. Anonymous poster hash: bd59e...c08
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Ingen som har lest denne? Anonymous poster hash: bd59e...c08
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 .... Anonymous poster hash: bd59e...c08
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Feil forum. Her inne vil man helst snakke dritt om bloggere, trykke andre ned og krangle. Er nok kun en håndfull som leser bøker, tror Se & Hør er deres lektyre. Ikke lest boken til Jens foreløpig, har planer om det bare jeg blir ferdig med den jeg holder på med nå. Jeg synes Jens er en fin fyr, og en verdensmester i å svare ullent eller å snakke i to minutter uten å ha svart på spørsmålet. 😊 Anonymous poster hash: b8197...0f5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #5 Skrevet 18. januar 2017 Feil forum. Her inne vil man helst snakke dritt om bloggere, trykke andre ned og krangle. Er nok kun en håndfull som leser bøker, tror Se & Hør er deres lektyre. Ikke lest boken til Jens foreløpig, har planer om det bare jeg blir ferdig med den jeg holder på med nå. Jeg synes Jens er en fin fyr, og en verdensmester i å svare ullent eller å snakke i to minutter uten å ha svart på spørsmålet. 😊 Anonymous poster hash: b8197...0f5 🙈 Jeg hadde liksom trua på at kanskje en, eller to hadde lest den her inne. For meg er jo boka en sensasjon! Hehe... Gled deg til å lese, jeg er forsåvidt enig i den lille beskrivelsen din. Jeg får finne meg en blogg da, så kanskje jeg kan være med å diskutere noe. Fotballfrue er jo i vinden observerer jeg. Anonymous poster hash: bd59e...c08
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #6 Skrevet 18. januar 2017 Jeg har lest den. Synes også historien var svært fasinerende😄 alltid likt Jens, jeg da. Anonymous poster hash: 4f092...387
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #7 Skrevet 18. januar 2017 Ønsker meg boka i bursdagsgave, så hold ut noen uker så kan vi diskutere Anonymous poster hash: e3c15...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå