Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Saken er den at jeg skulle søke høyskole nå I mars, men er blitt gravid. Termin er I september så rekker jo knapt noe skole. Skal jeg søke eller la Være? Sjefen holder av en stilling for meg, så blir jo litt redd for å miste stillingen om jeg ikke søker nå... blæh... barnet er veldig ønsket, men terminen er litt dum ift skolestart 😅 Noen som har noen gode råd? 😊 Anonymous poster hash: c44cb...1da
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Var flere ganger det har nyfødte babyer med på forelesninger da jeg gikk på høyskolen. De sov jo for det meste. Når barnet er større kan kanskje far være hjemme? Går det ikke i det hele tatt søker du permisjon. Anonymous poster hash: 6bab5...7a8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Jeg ville søkt permisjon. Jeg ville ikke klart å nyte babytida ved å være student. Den tida får man aldri tilbake, så jeg ville nytt den til det fulle. Du må bare finne ut hva som er rett for deg Anonymous poster hash: 42bd5...4aa
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Men mener dere at jrg bør søke og heller søke permisjon fra omtrent dag 1? Eller starte med baby på slep, det går om det blir en rolig baby. Men så er det også praksis hvor jeg ikke kan ha med baby.. Anonymous poster hash: c44cb...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå