Gå til innhold

Du som har tatt brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd nå i ettertid?

Er de like fine nå som da?

Vil resultatet bli styggere med årene om man går opp eller ned i vekt?

Har du klart å amme etterpå, og ble de styggere etter det?

Mange spørsmål. Jeg har fått time til operasjon og så nervøs selv jeg egentlig ønsker/trenger det. Er så redd for å angre!

Setter stor pris på svar!

Anonymous poster hash: c1bfb...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 år siden operasjon. Veldig fornøyd med resultatet. Fjernet 6-800 g på hvert bryst så det er stor endring for meg. Alt er mye lettere. Tapet arrene i 6 mnd og de er nesten usynlige. Tviler på at jeg kan amme da så mye av brystene er fjernet. (Men jeg er ferdig med barn så det er ikke aktuelt)

Anonymous poster hash: c111a...2e6

Skrevet

Er du fornøyd nå i ettertid?

Er de like fine nå som da?

Vil resultatet bli styggere med årene om man går opp eller ned i vekt?

Har du klart å amme etterpå, og ble de styggere etter det?

Mange spørsmål. Jeg har fått time til operasjon og så nervøs selv jeg egentlig ønsker/trenger det. Er så redd for å angre!

Setter stor pris på svar!

Hei. Kan ikke svare på alt du spør om. Ca 8 uker siden jeg gjorde det. Er superfornøyd og de er kjempefine. Men det blir jo arr og brysvorta har mistet all følelse. Jeg valgte å betale selv så jeg kunne bestemme hvem som skulle operere meg. Selve opr tik ca 3 timer. Der jeg opererte lå alle over og det var deilig. Brukte mye smertestillende første døgnet. Var hjemme fra jobb i 10 dager. Begynte å jobbe igjen da med en del restriksjoner.

Anonymous poster hash: f9439...66e

Skrevet

Hei. Kan ikke svare på alt du spør om. Ca 8 uker siden jeg gjorde det. Er superfornøyd og de er kjempefine. Men det blir jo arr og brysvorta har mistet all følelse. Jeg valgte å betale selv så jeg kunne bestemme hvem som skulle operere meg. Selve opr tik ca 3 timer. Der jeg opererte lå alle over og det var deilig. Brukte mye smertestillende første døgnet. Var hjemme fra jobb i 10 dager. Begynte å jobbe igjen da med en del restriksjoner.

Hva kostet det?

Anonymous poster hash: eb158...b87

Skrevet

Hva kostet det?

Anonymous poster hash: eb158...b87

40000

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd. Har ammet to barn etterpå uten problemer. De henger selvsagt mer nå enn før amming, men de har holdt seg veldig fine egentlig.

Anonymous poster hash: 0bfc3...4d8

Skrevet

Gjorde det for 15 år siden og har fått 3 barn etterpå. Hadde så elendig selvtillit og var veldig hemmet i det sosiale pga brystende, så har ikke angret et eneste sekund selv om det gikk delvis it over amming. Måtte gi mme ved siden av. Jeg har gått noe opp i vekt ila disse åra, så de er litt større enn etter operasjonen, men formen er fin! Har beholdt alt av følelse. Arrene synes litt, men det gjør meg ingenting! Hadde gjort det igjen☺👍

Anonymous poster hash: 58ce0...48e

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd. Har ammet to barn etterpå uten problemer. De henger selvsagt mer nå enn før amming, men de har holdt seg veldig fine egentlig.

Anonymous poster hash: 0bfc3...4d8

Takk for svar!

Vil du si de blir mer tom og slapp etterpå om man både har tatt brystreduksjon OG fikk til å amme? Tror du de kanskje holderen bedre om man lar være å amme?

Hi

Skrevet

Jeg opererte i 2002, og har ammet et barn etterpå.

Jeg fjernet ca 800-900 gram på begge brystene.

Og jeg må si at jeg fremdeles er stolte over brystene, selv etter å ha passert 45 år er de faste og fine.😊

( til tross for jojoslanking å😇)

Anonymous poster hash: ddf13...e9d

Anonymous poster hash: ddf13...e9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...