Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Hvor mye tøy er minimum? Hva klarer man seg greit med? Hva har du? Hvor mange: Bukser Bodyer Sokker Strømpebukser Gensere Tights Jakker Vinterdresser Parkdresser Regntøysett Ulldresser Votter Luer Halser ? Anonymous poster hash: 8ac78...cce
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Har 5 strømpebukser, 7-10 bukser, 4 collegegensere, sikkert 20-25 langarma bodyer (det som brukes mest og gjerne 2 om dagen), 4-5 kortermede bodyer, noen få par sokker (brukes lite, foretrekker strømpebukser), 6 pysjer, 3 ullbodyer, 1 ullstrømpebukse og 1 ull-longs uten fot, 4 par tykke ullsokker, 3 tykke ullgensere, 1 ullbukse, 1 fleecedress (brukes til bilkjøring), 1 regnsett uten for, 1 regndress m/for, 1 vinterdress, 1 vinterbukse og vinterjakke, 1 par reimatec-votter og fotposer (han går ikke enda), 1 par ullvotter til vognbruk, 3-4 luer, 1 hals. Ja og et par sett med pentøy. Har sikkert mer som jeg ikke kommer på, ramset bare opp det vi har i bruk nå på vinteren. Klarer oss i MASSEVIS. Skal sies at størrelsene varierer fra 80-92, bruker ikke vente til klærne er akkurat passe før vi tar de i bruk, tåler brette opp buksebeina noen få cm i starten vår går ikke i barnehage enda, da måtte vi hatt minst dobbelt opp av yttertøyet. Anonymous poster hash: 8efe2...e02
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Min er 1 1/2 år og går i barnehagen. Det er IKKE vits med to dresser, jakker, regntøy osv.. Masse jeg ikke har fått brukt! Ull pysj 4 Bambus pysjer 3 Bukser 6 Tynne ull bukser 6 Tykkere ull bukser 4 Ull Bodyer 7Sokker 10 parUll Strømpebukser 3Gensere 4 (brukes sjelden nå pga ullundertøy)Jakker 2Vinterdresser 2Parkdresser 2Regntøysett 2Ulldresser 3Votter 5 (2 par lekevotter, 3 par sove votter/til og fra bilen)Luer med hals 3 Luer uten hals 2Halser 0 Anonymous poster hash: 7b1e9...914
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Min har egentlig alt for mye. Har to eldre søsken å arve fra(har tatt vare på mye etter de) samt at jeg jobber på KappAhl og ikke klarer å la være å kjøpe Newbie. Så min har ca: Bukser: 20 stkBodyer:30 bomull, 10 ullSokker: 10 par bomull, 5 par ullStrømpebukser: 10 i bomull, 6 i ullGensere: 8 stkTightsJakker: 2 forede, 2 fleece, 4 hjemmestrikkede i ullVinterdresser, ingenParkdresser: 2Regntøysett: 1Ulldresser: 2 hele og to todelte, har også to hele fleecedresser og to todelteVotter, 3 parLuer, 15 stkHalser, 2 Hadde nok fint klart oss med halvparten av det meste. Min går heller ikke barnehage, så har derfor ikke så stort behov for uteklær. Anonymous poster hash: 737ae...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå