Gå til innhold

Hadde dere kjøpt dette huset?🏠

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt! Og så hadde jeg planta høy hekk. Nydelig hus og så billig!

Anonymous poster hash: 7310f...940
Skrevet

Herregud så billig!

Likte det godt.

Anonymous poster hash: 1970e...c44

Skrevet

Lekkert hus og ekstremt billig😱Aner ikke hvor det er,men likte prisen og huset

Skrevet

Lekkert hus og ekstremt billig😱Aner ikke hvor det er,men likte prisen og huset

Billig??

Ingen garasje

Ingen boder som helst

Ingen peis og verken pipe

Skrevet

Billig??

Ingen garasje

Ingen boder som helst

Får knapt nok en blokkleilighet her for den prisen

Skrevet

Billig??

Ingen garasje

Ingen boder som helst

Peis er bortkasta. Det finnes masse skapplass. Garasje er enkelt å bygge. Og 4,4 for enebolig med over 800 kvadratmeter tomt er rasende billig. Her ville man måttet betale minst to mill mer.

Anonymous poster hash: 7310f...940

Skrevet

Nei, det var for mange "feil" med det som ikke er fornuftig å gjøre noe med.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort.

Ikke om så huset hadde blitt plassert et annet sted.

Lite lagringsplass.

Rar løsning på plassering av bad nr.2. Det stjeler mye av stua slik at den blir smal og lang. Samt så må man gå gjennom halve huset fra soverommet.

Selve stilen på huset utvendig synes jeg er oppbrukt.

Ingen garasje når en selger et slikt hus med god plass på tomt trekker ned.

Et generelt ikke helt gjennomtenkt hus.

Anonymous poster hash: a98c7...6d8
Skrevet

Nei. ingen bod, ingen oppbevaring. Soverom nr 4 var for lite, tungvindt å gå igjennom hovedsoverom. (Vi har tre barn). Ingen tvstue, annet en den lille plassen ved trappen. Dårlig planløsning for meg, med mange løsninger som er tilpasset eierene som er der nå. Lite opparbeidet tomt, men likte størrelsen.. Lite kjent i området, men man kan sikkert finne andre fine hus i samme prisklasse.

Anonymous poster hash: b5b14...5e7
Skrevet

Nei.

Liker ikke utseende på det, litt for herskapelig wannabe

Kjedelig, lite sjarm

Kunne overhodet ikke tenke meg å bo på en flat tomt med folk på alle kanter og innsyn i alle rom

Men det var billig da.

Anonymous poster hash: d5b90...397
Skrevet

Hvordan kan de si det er barnevennlig når veien går rundt nesten hele huset?

Ingen garage, ingen boder verken inne eller ute, ingen privat hage og i alle fall ikke barnesikkert.

Jeg syns heller ikke de kan kalle det 4 rommet som soveromm når man må gå gjennom annet soverom.

Jeg er også lei av åpen løsning på stue kjøkken og ville hadde dette mer delt neste gang jeg skal kjøpe hus.

Anonymous poster hash: 522cd...a97
Skrevet

Tragisk at jeg kunne få det flotte huset for samme pris som min lille borettslagsleilighet på 70 m2 i oslo 😱

Synd jeg ikke er flyttbar! Flott hus!!!!'

Anonymous poster hash: afe23...9a4

Skrevet

Tragisk at jeg kunne få det flotte huset for samme pris som min lille borettslagsleilighet på 70 m2 i oslo

Synd jeg ikke er flyttbar! Flott hus!!!!'

Under 1 time og kjøre fra Årnes til Oslo, mange som pendler såpass for å ha stor bolig ;)

Skrevet

Eeeeh ja!! Ekstremt billig?!  Her koster det, det samme for et 120 kvm hus, fra 1991 med oppussingsbehov. Og i tillegg pleier det å gå 1 mill over takst...

Stoor plass...

Anonymous poster hash: 660ef...64c
Skrevet

Under 1 time og kjøre fra Årnes til Oslo, mange som pendler såpass for å ha stor bolig ;)

Det hadde jeg aldri orket.... Men å flytte er uansett uaktuelt for meg, har tre barn som er godt etablert i sine skoler og i idrett.

Hadde aldri brutt de opp nå når de eldste er tenåringer.

Men ser helt klart at det lønner seg å pendle for mange. Sikkert bedre for barna å vokse opp på "landet" for barn uansett 😊👍🏻

Skrevet

Takk for svar alle sammen 🤗

Dette huset var til salgs tidlig i sommer, da var prisen 4,2mil, da var ikke huset malt.

Nå er prisen annen pga at de malte det og snekret sammen det lille platået på baksiden.

Jeg liker utseendemessig huset, men likte ikke at det ikke er noe lagringsplass, ingen boder, det må jeg ha.

Føler at det blir mye jobb for meg.

Hi

Anonymous poster hash: 35f2a...512

Skrevet

Liker ikke den stilen, men det er jo utvilsomt et fint hus. Uten blant annet garasje og med et kjedelig fargevalg, hadde jeg ikke kjøpt det om jeg ikke hadde hatt noen hundre tusen ekstra å legge i det. Jeg liker heller ikke mangel på beplantning og gruset gårdsplass. Min familie er det ikke plass til der, men det vet du best selv. Sist, men ikke minst; pass på at du kjenner området! Sol, avstander, tilbud, naboskap etc. Det er ikke uten grunn hus ikke selges! Med eller uten maling

Anonymous poster hash: b85a7...27c

Skrevet

Liker ikke den stilen, men det er jo utvilsomt et fint hus. Uten blant annet garasje og med et kjedelig fargevalg, hadde jeg ikke kjøpt det om jeg ikke hadde hatt noen hundre tusen ekstra å legge i det. Jeg liker heller ikke mangel på beplantning og gruset gårdsplass. Min familie er det ikke plass til der, men det vet du best selv. Sist, men ikke minst; pass på at du kjenner området! Sol, avstander, tilbud, naboskap etc. Det er ikke uten grunn hus ikke selges! Med eller uten maling

Takk for det👍

Jeg tror rett og slett at det er for dyrt, ift andre hus i området. Du får lite for pengene.

Hi

Skrevet

Takk for det👍

Jeg tror rett og slett at det er for dyrt, ift andre hus i området. Du får lite for pengene.

Hi

Ja. Årnes er jo ikke verdens navel akuratt. Et annet hus som ikke selges så lett er dette:

https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=81815652

Skrevet

Her i Tromsø får man ikke mange kvadratene for den prisen! Hadde glatt kjøpt det ja. Her hadde prisen nok vært opp mot 7 - 8 mill, kanskje mer :-(

Anonymous poster hash: a2f33...8bd

Skrevet

Likte vaskerommet som var direkte tilknyttet hagen, veldig praktisk hvis man har barn/hund! Dette rommet kan jo eventuelt også brukes som bod hvis man heller vil ha det, det er bare å flytte vaskemaskinen til badet i 2. etg.

Ellers, på minussiden:

- Likte ikke den store gangen i 1 etg, ser ut som dårlig utnyttelse av plassen

- Det telles ikke som et soverom nr 4 når rommet ikke har separat inngang

- Ikke garasje

- Mye innsyn

- Ikke barnevennlig hage (ikke gjerdet inn og bilvei på alle kanter)

Tror selgerne er litt i overkant ambisiøse. Hvis de ikke fikk solgt det for 4,2 i sommer hjelper det ikke med et malingsstrøk og platting i hagen.

Anonymous poster hash: 8d24b...cbc
Skrevet

Husker det har vært link til det huset her inne før og, er nok ikke så lett å få solgt

Jeg synes huset er kjempefint, men det er noen ting som trekker ned. Jeg vlle ikke kjøpt det.

- dyrt i forhold til der det ligger

- ingen garasje

- ingen boder er et kjempestort minus i mine øyne

- hvem lager et soverom uten egen inngang

. innsyn overalt

Anonymous poster hash: c6eee...f85
Skrevet

Lokke prise og mangen kommer. Blir ikkje billig til slutt.

Anonymous poster hash: f9970...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...