Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Her er det hektiske dager og uker. Vi venter nr to, og nå kunne jeg tenke meg en helg for meg selv. Mannen kan ikke ta med barnet noe sted så jeg må dra bort. Hva ville du gjort en helg alene? Anonymous poster hash: 99167...f0a
Magia Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Jeg ville enten dratt til København eller en av de større byene i Norge (Oslo, Bergen, Trondheim). Jeg ville bodd på hotell, dratt på kunstutstillinger eller annet kulturelt som foregår den helga, spist ute på restaurant og ellers bare hengt rundt. Sove lenge og ta lange bad på hotellet er en selvfølge.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Jeg hadde dratt til en hytte eller til et hotell der det fantes spa. Spørs hva du vil! Vil du slappe av? Eller vil du ha mulighet til å shoppe litt alene, gå på kafeer, museum Osv? Anonymous poster hash: 89641...729
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Helst avslapping. Er ikke i veldig god form pga graviditeten. Takker for tips Anonymous poster hash: 99167...f0a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Helst Kragerø resort, med Farris bad på en god andreplass Anonymous poster hash: 48d76...faf
Magia Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Helst avslapping. Er ikke i veldig god form pga graviditeten. Takker for tips Anonymous poster hash: 99167...f0a Jeg svarte uten å tenke på at du kanskje var i dårlig form. Jeg ville gått for spa-hotell i Norge om jeg var i dårlig form!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå