Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Fant noen piller på rommet til 15-åringen.. Anonymous poster hash: 2747e...6e8
sug lut Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Google er din venn. Men jeg ville jo vurdert å spørre ungen, da...http://www.lommelegen.no/artikkel/klamydia
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Jeg tror flagyl er vanlig. Anonymous poster hash: 6e5d2...b8d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Google er din venn. Men jeg ville jo vurdert å spørre ungen, da...http://www.lommelegen.no/artikkel/klamydia Takk. Det var det jeg fryktet. Fant Doksycyklin. Skrevet ut av en lege langt vekk fra fastlegen. Skal selvfølgelig spørre ungen. 😊 Anonymous poster hash: 2747e...6e8
sug lut Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Takk. Det var det jeg fryktet. Fant Doksycyklin. Skrevet ut av en lege langt vekk fra fastlegen. Skal selvfølgelig spørre ungen. Anonymous poster hash: 2747e...6e8 Bare ikke høvle henne ned. Hun har tatt et voksent ansvar ved å komme seg til lege og få riktig behandling, hvilket kan redde henne fra sterilitet.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Bare ikke høvle henne ned. Hun har tatt et voksent ansvar ved å komme seg til lege og få riktig behandling, hvilket kan redde henne fra sterilitet. Godt poeng. Jeg går stort sett frem med kjærlighet, så håper det vinner frem denne gangen også. Skuffet over at hun ikke har sagt det til meg, men sånn er det vel kanskje bare med ungdom. 🤔 Anonymous poster hash: 2747e...6e8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Hvis tablettene lå åpent fremme slik at du kunne se dem bare ved å gå inn på rommet ville jeg definitivt tatt en prat. Hvis hun har mindre søsken kan dere ta en prat om medisinsikkerhet i tillegg. Hvis du derimot måtte innerst i sokkeskuffen ville jeg tenkt meg om. Hun er snart helsemessig myndig, snart over den seksuelle lavalder, og hvis de var gjemt ønsker hun privatliv. Det kan skade forholdet deres hvis hun får vite at du har snoket. Det du kan gjøre er jo å ta en "tilfeldig" prat om prevensjon og kjønnssykdommer om ei uke eller to, så får dere fremdeles snakket om det uten at hun får vite at du snoket. Anonymous poster hash: 5f17d...cc2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #8 Skrevet 13. januar 2017 Hvis tablettene lå åpent fremme slik at du kunne se dem bare ved å gå inn på rommet ville jeg definitivt tatt en prat. Hvis hun har mindre søsken kan dere ta en prat om medisinsikkerhet i tillegg. Hvis du derimot måtte innerst i sokkeskuffen ville jeg tenkt meg om. Hun er snart helsemessig myndig, snart over den seksuelle lavalder, og hvis de var gjemt ønsker hun privatliv. Det kan skade forholdet deres hvis hun får vite at du har snoket. Det du kan gjøre er jo å ta en "tilfeldig" prat om prevensjon og kjønnssykdommer om ei uke eller to, så får dere fremdeles snakket om det uten at hun får vite at du snoket. Anonymous poster hash: 5f17d...cc2 Har vært med på å behandle mange barn for mye rart, uten at foreldre har visst det. Så helsemessig myndig er et svevende begrep. Anonymous poster hash: 036bb...35f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #9 Skrevet 13. januar 2017 Har vært med på å behandle mange barn for mye rart, uten at foreldre har visst det. Så helsemessig myndig er et svevende begrep. Anonymous poster hash: 036bb...35f Enig Holdt meg til den formelle/juridiske alderen siden vi tross alt er på Dib vil jo være en glidende overgang. HI, det kan godt være hun har fått resepten på en helsestasjon for ungdom. Anonymous poster hash: 5f17d...cc2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #10 Skrevet 13. januar 2017 Azitromax fikk jeg mot chlamydia, men det er 10 år siden 😂😉 Anonymous poster hash: 750a0...0e3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #11 Skrevet 13. januar 2017 Jeg fikk Doksycyklin mot lungebetennelse. Har ikke noe med klamydia å gjøre i seg selv. Anonymous poster hash: fbf23...1c3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #12 Skrevet 13. januar 2017 Det er doxylin som gis mot klamydia, for noen år siden var det azitromax! Greit å prate med henne og forklare det med kondom, smitte og eventuelt at en kan bli steril av ubehandlet infeksjon. Anonymous poster hash: 1ec14...d6e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #13 Skrevet 13. januar 2017 Det er doxylin som gis mot klamydia, for noen år siden var det azitromax! Greit å prate med henne og forklare det med kondom, smitte og eventuelt at en kan bli steril av ubehandlet infeksjon. Anonymous poster hash: 1ec14...d6e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #14 Skrevet 13. januar 2017 Har jobbet mange år på forskjellig legekontor og det er mest standard med Azitromax.. Anonymous poster hash: 1b459...df0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #15 Skrevet 13. januar 2017 Har jobbet mange år på forskjellig legekontor og det er mest standard med Azitromax.. Anonymous poster hash: 1b459...df0 Ops, og den du fant! Anonymous poster hash: 1b459...df0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #16 Skrevet 13. januar 2017 http://www.antibiotikaiallmennpraksis.no/index.php?action=showtopic&topic=nnsCcA7Q Anonymous poster hash: 73fe2...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå