Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Erfaringer med å fly med dette selskapet? Anonymous poster hash: 6396a...35a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Har bare reist med de en gang og skal igjen nå i vinterferien. Jeg syns det var helt greit. Syns de er et hakk opp fra Ryanair. Ikke så mye reklame og mas om kjøp. Flyene var helt ok. Hadde et lite fly på utreise og da var det ganske så dårlig benplass, men hjem igjen hadde vi et større fly og god benplass. Hyggelig crew. Altså når man betaler kr 99,- for en flyreise, så syns jeg ikke man kan klage på noe som helst:) Jeg anbefaler Wizz air og kommer til å reise med dem igjen. De har jo litt rare bagasjeregler, men ett sted må de jo tjene penger. Du må betale for vanlig cabinkoffert og innsjekket koffert. Det eneste du kan ha med gratis er en håndbagasje med mål 42x32x25 cm. Det er en vanlig flight bag. Høres jo veldig lite ut, men jeg har reist med kun det på 5 dagers ferie. Er du typen som har med 4 par sko, så bør du nok kjøpe bagasje. Jeg har alltid med meg en sammenleggbar bag som jeg sjekker inn på hjemturen. Det blir jo alltid en del shopping... Uansett hvilket flyselskap. Anonymous poster hash: e32f5...ed6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Takk for svar :-) kjenner jeg er litt skeptisk men de er faktisk ratet over Norwegian på airlineratings.com. Anonymous poster hash: 6396a...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå