Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Hvilke erfaringer har dere? Er det ok? Jeg har brukt å ta nattavvenninga selv. Alltid samsovet med baby, og har ikke villet ta fra baby både puppen og mammaen. Avvenninga har gått fort og greit. Men selvsagt, en periode med veldig tidlige morgener. Og et par netter med gråting. Nå skal jeg begynne i jobb. Baby bruker meg som smokk hele natta. Jeg er utslitt, vært syk siden november. Influensa, bronkitt osv, alt ihop. Jeg trenger noen gode netter med søvn for å komme meg. Og det er jo helt dustete at jeg skal være den som tar baby på natt når far er hjemme i permisjon. Baby er veldig bestemt, sover dårlig, skriker høyt. 10 mnd. Jeg orker ikke tanken på å ta nattavvenninga selv denne gangen. Er det ok at jeg resignerer og lar far ta nattavvenninga mens jeg reiser bort ei helg? Slår to fluer i en smekk, da får jeg også sovet meg litt inn. Anonymous poster hash: 8868f...3f0
Evablaum Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Det er helt greit. Det er galskap. Kjenner jeg ditt barn bedre enn deg selv?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Det er helt greit. Det er galskap. Kjenner jeg ditt barn bedre enn deg selv? Hehehehe. Tenkte tanken da jeg skrev innlegget. Usikkerheten er bare et uttrykk for at jeg er såpass sliten at jeg Ikke tror jeg klarer å ta babys perspektiv lenger. Greit å få noen innspill da. Hi Anonymous poster hash: 8868f...3f0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Jeg hadde ikke orket det. Anonymous poster hash: 57196...fec
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Her måtte mannen fint ta nattavvendingen..Jeg var på langweekend over havet og mannen tok seg av barna. første 2 nettene ble det 1 flakse pr natt. Og da mor kom hjem så sov barnet heeele natten.. uten flaske, bleieskift, surving.. ingen ting.. Anonymous poster hash: 19c3c...751
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Her måtte mannen fint ta nattavvendingen..Jeg var på langweekend over havet og mannen tok seg av barna. første 2 nettene ble det 1 flakse pr natt. Og da mor kom hjem så sov barnet heeele natten.. uten flaske, bleieskift, surving.. ingen ting.. Anonymous poster hash: 19c3c...751 Hvordan reagerte barnet da du kom hjem? Og hvor gammel var hen? Hi Anonymous poster hash: 8868f...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå