Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Kun navn? Adresse? Telefonnummer? Anonymous poster hash: 3913c...0d1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Kun etternavn, også skriver jeg fornavn med tøymerketusj. Har 4 barn og gidder ikke ha 4 forskjellige merkelapper, har også et sjeldent etternavn så ingen andre heter det hverken i barnehagen eller på skolen. Skriver mest med tøymerketusj egentlig, men setter av og til en klistrelapp på i tillegg. Siden det bare står etternavn på lappene har jeg også plass til å skrive fornavnet til ungene med tusj på selve lappet over etternavnet. Anonymous poster hash: a3e71...917
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Etternavn og telefonnummer. Anonymous poster hash: 1de65...d69
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Fullt navn på ungen og mitt tlf. nr. Hat to barn og de har hver sine lapper Anonymous poster hash: bd0a6...44e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Etternavn og tlf, felles for begge. Navn og tlf til største. Hun fikk lapper da hun var enebarn 😁 Anonymous poster hash: dec23...ae9
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Første året hadde vi fornavn og etternavn. Men så tok vi bare fornavnet. Ingen andre som heter det samme. Og de i barnehagen vet hvem ho er. Kanskje fornavn og avd. ?🤔 Anonymous poster hash: 5aff7...0ad
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Etternavn og telefonnummer. Anonymous poster hash: 1de65...d69 Når jeg finner tøy med etternavn i hylla til barnet mitt,er det umulig for meg å vite hvem det er. Står det Linnea,så er jondet myyyye enklere Anonymous poster hash: 5aff7...0ad
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #8 Skrevet 13. januar 2017 Fornavn og tlf. To barn med sjeldne navn så det holder. Første året med første barn hadde jeg fullt navn, adresse og tlf. Så flyttet vi og det ble jo litt feil med lappene. Anonymous poster hash: 4a526...77d
Iiiiik Skrevet 13. januar 2017 #9 Skrevet 13. januar 2017 Fornavn og mitt telefonnummer. Barna har altså ulike lapper. Litt upraktisk når de arver av hverandre, men det fungerer stort sett greit.
TPK Skrevet 13. januar 2017 #10 Skrevet 13. januar 2017 Til de minste har vi brukt bare fornavn. De har gått i en liten bhg og har ikke så vanlige navn. Har også hatt noen lapper med fullt navn og nummer, til ting som er lett å miste (votter, luer, solbriller o.l). Nå bestilte jeg nettopp nye lapper med fullt navn og mitt nummer (de har ikke egen tlf enda).
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #11 Skrevet 13. januar 2017 Fornavn og mitt telefonnummer. I tillegg pynt, disney figurer. Barna har hver sin figur. Hva er greia med å sette etternavn? Da er det jo ingen som vet hvem klærne tilhører?? De bruker jo ikke etternavnene på barna i bhg hvertfall, og andre foreldre og vikarer har ikke sjans til å lære alle etternavnene i tillegg? Her hadde ikke etternavn blitt godt mottatt. Uproblematisk ved arving fra søsken, da de vet hva storesøsken heter. Anonymous poster hash: 73d74...bdb
Gemini77 Skrevet 13. januar 2017 #12 Skrevet 13. januar 2017 Fult navn på barnet og mitt tlf nummer. Har to barn og de har hver sine lapper. Så har jeg ett sett med kun etternavnet vårt og med mitt tlf nummer. Det brukes mer på felles matboksen, termoser etc.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #14 Skrevet 13. januar 2017 Barnas navn og mitt tlf.nr. Det er upraktisk når det bare står etternavn. På skolen her har 84 barn samme garderobe. Hvis det ligger klær slengt på gulvet, tar jeg det gjerne opp, ser på merkelappen og prøver å legge det på riktig plass. Men står det Berg, Pettersen, Fjeldstad e.l på lappen er det jo umulig for meg å vite om det er votten til Noah, Andreas eller Emil i parallellklassen.... Anonymous poster hash: 7253b...d12
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #15 Skrevet 13. januar 2017 Ett sett lapper med fornavn, og ett sett lapper med etternavn (ting barn har felles) Anonymous poster hash: be373...c7d
Snøfnugget Skrevet 13. januar 2017 #16 Skrevet 13. januar 2017 Fornavn og mitt telefonnummer. Ingen som heter det samme så det holder.
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. januar 2017 #17 Skrevet 13. januar 2017 Bare fornavn og telefon nr. De har begge navn ingen andre i klassen eller avdelingen har. Jeg har også noen lapper med etternavn og tlf på som jeg bruker på ting som er mer felles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå