Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Har en jente som kan klage over dette inimellom. Ved å goggle får man bare opp alvorlige ting på dette. Hun har for i sommer tatt ultralyd av hodet da hun hadde noen bulker( innover) . Dette gikk fint, ingenting gærnt der. Hun stod opp idag og sier hun er kvalm. Jeg og kjæresten skal på helgetur pg jeg blir da bekymret. Prøver å teste henne utv med å be henne gå i spagat/ lage piruett og vise mormor. Hun gjør dette og fremStår da som i fin form. Uff jeg er en av de som tenker med en gang det verste og trenger noen trøsteord😉 Anonymous poster hash: 3bab8...323
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Har en jente som kan klage over dette inimellom. Ved å goggle får man bare opp alvorlige ting på dette. Hun har for i sommer tatt ultralyd av hodet da hun hadde noen bulker( innover) . Dette gikk fint, ingenting gærnt der. Hun stod opp idag og sier hun er kvalm. Jeg og kjæresten skal på helgetur pg jeg blir da bekymret. Prøver å teste henne utv med å be henne gå i spagat/ lage piruett og vise mormor. Hun gjør dette og fremStår da som i fin form. Uff jeg er en av de som tenker med en gang det verste og trenger noen trøsteord😉 Anonymous poster hash: 3bab8...323 Ennå en tråd! Du bør snakke med legen din om din helseangst! Ungen din har jo blitt undersøkt ganske grundig. Anonymous poster hash: c8893...3ca
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Har to som av og til et kvalme om morgenen, da har de alltid spist for lite på kvelden før de la seg. Med god frokost forsvinner kvalmen og de er klare for skolen. Anonymous poster hash: 6289c...fac
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Jenta mi kaster opp om morgenen med jevne mellomrom, men er ellers i strålende form. Har holdt henne hjemme mange en gang, men hun er rett og slett ikke syk. Var mye engstelig for dette før, men har ikke funnet noe på henne. Jeg tror rett og slett hun er så sulten at hun blir kvalm, for magen er helt tom når hun kaster opp. Vi forsøker heller med veldig sen kvelds. Min er nå 8 år, og har hatt det sånn siden hun var 3-4. Blitt mindre i det siste da. Anonymous poster hash: 96f63...b80
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Har en jente som titt og ofte er kvalm og kaster opp på morningen. Uten unntak er det fordi hun ikke har spist/spist for lite kvelden før. Kvalme kan også være psykisk, trives hun på skolen? Anonymous poster hash: b9fb8...d8b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Synes det er vanskelig å definere henne. Jeg hadde bestilt mr til henne, i mellomtiden var vi på 5 ukers sommerferie. Hun klaget ikke en eneste gang da på kvalme/ svimmelhet. Igår sa hun at hun ikke hadde lyst å gå på skolen idag da mormor er på besøk og hun vil være sammen med henne. Allikevel har jeg vanskeligheter for å tro at hun spiller, slitsomt å bekymre seg hvis det er ongenting. Anonymous poster hash: 3bab8...323
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Nå er det vel du som har to tråder om det samme + har hatt mange tråder om hodet hennes tidligere. Slapp av! Er ikke du litt kvalm av og til, føler deg litt svimmel, har litt vondt i magen, litt hodepine, føler deg sliten, trøtt? Vi er bare mennesker og det gjelder barn også! Vi er ikke tipp topp hele tiden. Selvfølgelig kan et barn føle seg svimmel og kvalm uten at det må være dødssyk for det. Du MÅ slappe av ellers så kommer du til å tro at ungen din har all verdens sykdommer og det er ikke bra for deg eller henne. Anonymous poster hash: 7f82a...530
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #8 Skrevet 13. januar 2017 Synes det er vanskelig å definere henne. Jeg hadde bestilt mr til henne, i mellomtiden var vi på 5 ukers sommerferie. Hun klaget ikke en eneste gang da på kvalme/ svimmelhet. Igår sa hun at hun ikke hadde lyst å gå på skolen idag da mormor er på besøk og hun vil være sammen med henne. Allikevel har jeg vanskeligheter for å tro at hun spiller, slitsomt å bekymre seg hvis det er ongenting. Anonymous poster hash: 3bab8...323 Ser forresten ut til at datteren din har funnet ut hvordan hun kan bruke din ubegrunnet frykt til sin fordel. SELVFØLGELIG kan hun lyve om dette og det er nok akkurat det hun gjør. Anonymous poster hash: 7f82a...530
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #9 Skrevet 13. januar 2017 Takker dere for svar. Hjelper at noen setter meg på plass. Slitsomt å ha det slik og noe jeg bør jobbe med! Anonymous poster hash: 3bab8...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå