Gå til innhold

Vippe-extensions

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har få og korte vipper, og ønsker litt mer volum og lengde, men fremdeles med en naturlig look. Men jeg er så redd for å miste de vippene jeg har fra før, og ende opp vippeløs 😆

Noen med erfaring? Er det trygt?

Anonymous poster hash: f68fc...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir veldig fint med en gang, men etter en uke eller to begynner de å falle av, gjerne ujevnt - og da drar de ofte med seg dine egne.

Du vil nok oppleve at dine blir værre av det slik at du blir avhengig av å stadig fylle på.

Trygt som i ikke farlig, men det blir dyrt og pent i korte perioder.

Har du prøvd serum? Mye humbug på den fronten, men legg noen kroner i det og kjøp LashFushion. 2-3 uker så ser du forskjell, den er genial!

Skrevet

Nei nei nei. Ikke gå på den serum-greia. Det er bare tull. Til og med avføringsmiddel er et bedre alternativ.

http://www.tv2.no/a/6340329/

Anonymous poster hash: d6565...29c

Skrevet

Nei nei nei. Ikke gå på den serum-greia. Det er bare tull. Til og med avføringsmiddel er et bedre alternativ.

http://www.tv2.no/a/6340329/

Anonymous poster hash: d6565...29c

Castor Oil , eller lakserolje om du vil, er faktisk et veldig bra og billig alternativ. 

Skrevet

Har ingen negative erfaringer med vippe extensions, bortsett fra at det ble en dyr vane. Mistet ikke mine egne vipper da de falt av, men måtte etterfylle hver 3-4 uke for 400 kr. Har tenkt å sette på til sommeren igjen, fikk mange komplimenter for det, og deilig å slippe å sminke seg hver morgen :)

Anonymous poster hash: bdc11...64b

Skrevet

Hadde det bare kostet 400 kr for påfyll hadde jeg begynt igjen også. Elsket det men koster 800-900 kr for påfyll.

Anonymous poster hash: fd7d0...c35

Skrevet

Hadde det bare kostet 400 kr for påfyll hadde jeg begynt igjen også. Elsket det men koster 800-900 kr for påfyll.

Anonymous poster hash: fd7d0...c35

Jeg hadde klassisk sett med vipper, så koster "bare" 400 kr å etterfylle. 3D vippene koster 650-900 kr å etterfylle der jeg satte på vipper også. Men klassisk var mer en nok for meg, så veldig naturlig ut også :)

Anonymous poster hash: bdc11...64b

Skrevet

Tror ikke jeg tør å ta extensions av frykt for å skade mine egne vipper. Men virker Lash Fusios vippeserum? Googlet det, og det koster 1000kr, så da vil jeg jo vite at det virker ;)

Anonymous poster hash: f68fc...d4a

Skrevet

Lurer også på dette!

Anonymous poster hash: 89ef2...97c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...