Gå til innhold

Ullared?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg om det er verdt å dra dit? Hva for man faktisk kjøpt? Ser for meg at det er som et megastort Nille 😂.

Altså er der faktisk billig? Er det noe verdt å kjøpe som har kvalitet uke bare Kina "drit"??

Anonymous poster hash: 5e926...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mye der. Alt fra "tv-shop" ting til mat ,klær ,fritid, snop,leker osv. se på nettsiden dems Gekas . se.  Om det er vært å dra ditt... jeg har aldrid regnet på det bare vært innom når vi har vært i næreten. Bor langt. Er to år siden sist vi var der og både jeg og unga bruker klea vi kjøpte ennå men ikke merke klær.

De har leker som Lego ,men det var ikke biligerer.

Skrevet

De har alt mulig der. Mat, klær, interiør. Veldig mye bra. Jeg handler MYE hygiene artikler (shampo,tannkrem,hårspray,deo) Alt er under halvparten i pris. Til og med endel kjente merker slik som Levi's, Bjørn Borg. Absolutt verdt å dra. Ta en helgetur til Gøteborg samtidig er mitt råd.

Anonymous poster hash: 87e8e...371

Skrevet

Det er ikke bare dritt altså! Det er masse merkeprodukter, men det er utgåtte kolleksjoner (altså produktene er like bra, men produsentene skal kvitte seg med produktene)

Anonymous poster hash: c4f6c...6ff

Skrevet

Det er ikke bare dritt altså! Det er masse merkeprodukter, men det er utgåtte kolleksjoner (altså produktene er like bra, men produsentene skal kvitte seg med produktene)

Anonymous poster hash: c4f6c...6ff

Ok men så prisene er billigere ? Litt sånn havaristen ?

Skrevet

Ok men så prisene er billigere ? Litt sånn havaristen ?

Hva er havaristen?

Anonymous poster hash: 5057d...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...