Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #26 Skrevet 13. januar 2017 Den tråden på KG virker ikke Anonymous poster hash: 3665c...3ee Den er slettet. Den var en studie i mobbing fra hodeløse høns! Anonymous poster hash: 98f2b...1c2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #27 Skrevet 13. januar 2017 Hun har faktisk en blogg hun lever av og er avhengig av at folk leser den, så hun er ikke noen forsvarsløs "en mot hundre". Hun har selv hengt ut utallige mennesker på de mest lovstridige måter i bloggen, og de fikk ikke forsvart seg slik hub gjør. Det folk diskuterer nå er som en følge av de handlingene hun har foretatt seg, og det skulle bare mangle! Hun er trebarnsmor på snart tretti! Anonymous poster hash: a0158...faa
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #28 Skrevet 13. januar 2017 To innlegg som overhodet ikke er vage, og som kun viser hennes oppfatning av ting. Det er ikke sikkert det er sannheten skjønner du... Anonymous poster hash: 57c57...982 Det verste er at hun har lagt ut i det vide og brede om barnets sykdom. Det er forkastelig det! Anonymous poster hash: 1c284...497
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #29 Skrevet 13. januar 2017 Villa Paprika har da hatt utallige innlegg som omhandler tredjepersoners lese- og skrivevansker, utfordringer, savn og absolutt alt mulig annet som er privat for andre! At denne stakkars andre mora til det mobbede barnet endelig tok bladet fra munnen er ikke rart i det hele tatt mtp. kontrasten til historien leserne blir presentert i VP-bloggen og instagram! For meg er det ingen tvil om hvem jeg tror forteller sannheten, for jeg har fulgt med en stund og har lest det meste. Dette fortsetter neppe i samme leia mye lengre, heldigvis, og da vil vel sannheten vise seg og fasaden falle en gang for alle. Anonymous poster hash: d3500...267
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #30 Skrevet 13. januar 2017 Villa Paprika har da hatt utallige innlegg som omhandler tredjepersoners lese- og skrivevansker, utfordringer, savn og absolutt alt mulig annet som er privat for andre! At denne stakkars andre mora til det mobbede barnet endelig tok bladet fra munnen er ikke rart i det hele tatt mtp. kontrasten til historien leserne blir presentert i VP-bloggen og instagram! For meg er det ingen tvil om hvem jeg tror forteller sannheten, for jeg har fulgt med en stund og har lest det meste. Dette fortsetter neppe i samme leia mye lengre, heldigvis, og da vil vel sannheten vise seg og fasaden falle en gang for alle. Anonymous poster hash: d3500...267 Tror at fasaden faller i nær fremtid...men først får bryllupet stå, hverdagen etterpå er ikke sikkert blir like rosenrød..for jeg tror også på den andre bloggen! Lett offer hun paprikaen er jeg stygt stygt redd for. Anonymous poster hash: f6e83...194
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #31 Skrevet 13. januar 2017 Det verste er at hun har lagt ut i det vide og brede om barnets sykdom. Det er forkastelig det! Anonymous poster hash: 1c284...497 Hvor og når har hun lagt ut om det? Link? Om du ikke har noe å vise til så er det grove påstander du framsetter her! Anonymous poster hash: 98f2b...1c2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #33 Skrevet 13. januar 2017 Get a life! Hvorfor gidder dere???? Hvorfor leser og kommenterer du da? Djises! Get a life! Anonymous poster hash: 98f2b...1c2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #34 Skrevet 13. januar 2017 Der som er juicy er dessverre også det som er trist, om vi tenker på hvem dette faktisk rammer, så la oss huske på det. Det er allerede tegn på sprekker i fasaden, så det er bare et tidsspørsmål om når det skjer noe tror jeg. Bra den andre bloggen slettet innleggene. Nå kjenner alle sannheten, og da trenger ikke alt det vonde ligge der for fremtiden. Anonymous poster hash: a0158...faa
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #35 Skrevet 13. januar 2017 Helt enig! For første gang vil jeg bruke ordet mobbing om dette. Det er ikke lenger saklig kritikk men fråtsing i uvesentlige detaljer! Anonymous poster hash: 98f2b...1c2 Og moderatorene synes mobbing er helt greit Anonymous poster hash: 6253b...c04
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #36 Skrevet 13. januar 2017 Som tidligere mobbeoffer (hele barne og ungdomsskolen) blir jeg faktisk opprørt når enkelte kaller dette mobbing! Det er IKKE mobbing! Det er kritikk av en blogger som driver med hensynsløs utlevering av 3. parter. Søte babybilder krydret med stygg og nedverdigende uthenging av eksen. Til og med størrelsen på utstyret hans har blitt latterliggjort offentlig. Det er ikke noe uskyldig mobbeoffer som blir diskutert. Men en voksen trebarnsmor som lever av å blogge på de nedrigste måter. Hun fortjener all kritikken! Og jeg håper hun tar grep! Anonymous poster hash: 21652...98b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #37 Skrevet 13. januar 2017 Som tidligere mobbeoffer (hele barne og ungdomsskolen) blir jeg faktisk opprørt når enkelte kaller dette mobbing! Det er IKKE mobbing! Det er kritikk av en blogger som driver med hensynsløs utlevering av 3. parter. Søte babybilder krydret med stygg og nedverdigende uthenging av eksen. Til og med størrelsen på utstyret hans har blitt latterliggjort offentlig. Det er ikke noe uskyldig mobbeoffer som blir diskutert. Men en voksen trebarnsmor som lever av å blogge på de nedrigste måter. Hun fortjener all kritikken! Og jeg håper hun tar grep! Anonymous poster hash: 21652...98b Signerer! Anonymous poster hash: 6d488...02c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #38 Skrevet 13. januar 2017 Da er familien Paprika på vei til Sverige for å besøker venner! Sjøla (snapchat) med nyfarget hår og riktig så fresh Anonymous poster hash: 98f2b...1c2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #39 Skrevet 13. januar 2017 Her er hun gravid og skriver hun om at hun lurer på om farens "hamstersjaker" og div andre utpregede trekk vil arves. http://villapaprika.blogg.no/1457888864_jeg_tenker_p_s_mye_ra.html Dette er ikke mye gjennomtenkt, men gjennomsyret av at hun misliker andre intenst. Anonymous poster hash: a0158...faa
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #40 Skrevet 13. januar 2017 Her er hun gravid og skriver hun om at hun lurer på om farens "hamstersjaker" og div andre utpregede trekk vil arves. http://villapaprika.blogg.no/1457888864_jeg_tenker_p_s_mye_ra.html Dette er ikke mye gjennomtenkt, men gjennomsyret av at hun misliker andre intenst. Anonymous poster hash: a0158...faa Her er gnagingen på ingenting i gang igjen! Anonymous poster hash: 98f2b...1c2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #41 Skrevet 13. januar 2017 Hun har faktisk en blogg hun lever av og er avhengig av at folk leser den, så hun er ikke noen forsvarsløs "en mot hundre". Hun har selv hengt ut utallige mennesker på de mest lovstridige måter i bloggen, og de fikk ikke forsvart seg slik hub gjør. Det folk diskuterer nå er som en følge av de handlingene hun har foretatt seg, og det skulle bare mangle! Hun er trebarnsmor på snart tretti! Anonymous poster hash: a0158...faa Som sagt har jeg ikke lest annet enn det jeg leser her , jeg leser ikke bloggen Anonymous poster hash: f433a...7e6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #42 Skrevet 13. januar 2017 Hun har faktisk en blogg hun lever av og er avhengig av at folk leser den, så hun er ikke noen forsvarsløs "en mot hundre". Hun har selv hengt ut utallige mennesker på de mest lovstridige måter i bloggen, og de fikk ikke forsvart seg slik hub gjør. Det folk diskuterer nå er som en følge av de handlingene hun har foretatt seg, og det skulle bare mangle! Hun er trebarnsmor på snart tretti! Anonymous poster hash: a0158...faa Kven henger ut kven ? Her er jo mangen her inne som elsker og skrive om henne og da er kven henger ut kven ? Anonymous poster hash: d2753...550
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #43 Skrevet 13. januar 2017 Her er hun gravid og skriver hun om at hun lurer på om farens "hamstersjaker" og div andre utpregede trekk vil arves. http://villapaprika.blogg.no/1457888864_jeg_tenker_p_s_mye_ra.html Dette er ikke mye gjennomtenkt, men gjennomsyret av at hun misliker andre intenst. Anonymous poster hash: a0158...faa Skjinn og hamstersjaker 😂 Høres ut som hun beskriver en gnager og ikke et menneske... Anonymous poster hash: 21652...98b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #44 Skrevet 13. januar 2017 Jeg skjønner ikke hva er det som skjer egentlig.? Kan noen forklare meg? Anonymous poster hash: 04ddf...16c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #45 Skrevet 13. januar 2017 Hun har faktisk skrevet instagram at advokat var hyret noen mnd. innen babyen kom, og etter det at hun heldigvis hadde "alt skriftlig". Anonymous poster hash: d3500...267
Admin Skrevet 13. januar 2017 #46 Skrevet 13. januar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, avpsoringer og svar til disse. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #47 Skrevet 13. januar 2017 Hvor og når har hun lagt ut om det? Link? Om du ikke har noe å vise til så er det grove påstander du framsetter her! Anonymous poster hash: 98f2b...1c2 Kim sin eks har beleilig slettet blogginnleggene med denne informasjonen, men det lå lett tilgjengelig informasjon om barnet sine helseutfordringer på bloggen hennes lenge. Anonymous poster hash: 57c57...982
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #49 Skrevet 13. januar 2017 Er hun venninna lottomillionær?? Det innlegget på insta er så barnslig at jeg håpet ingen ville kommentere det.... Anonymous poster hash: 21652...98b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #50 Skrevet 13. januar 2017 Forstår jeg det riktig når jeg tolker det slik som at venninna skal betale ned (deler av) gjelda hennes? Det hadde jeg aldri latt noen gjøre for meg 😮 Hennes økonomiske rot burde hun da virkelig sørge for å rydde opp i selv, isteden for å bruke opp pengene sine på en slabbedask som vet å utnytte henne!! Anonymous poster hash: 8c9ad...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå