Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Tittet på den fordi noen her inne skrev om den, og syntes så synd på henne utifra hva hun har opplevd. Tittet nå igjen for å se om hun hadde skrevet noe om hvordan det gikk med datteren etter undersøkelsene, men nå er visst alt slettet, ser det ut til. Frykter at de har fått dårlige nyheter, men håper at hun har slettet fordi hun har tenkt seg om og kommet fram til at dette ikke er noe hun bør dele med offentligheten. Rart hvor bekymret man kan bli for mennesker man aldri har møtt, egentlig. Anonymous poster hash: 6e436...f02
Majamortil2 Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Hun tok vil til fornuften. Jeg skrev til henne at hun burde slette bloggen. Det siste man trenger er å helle bensin på paprika-bålet. Det er allerede ute av kontroll! Bra at hun slettet den!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Hun tok vil til fornuften. Jeg skrev til henne at hun burde slette bloggen. Det siste man trenger er å helle bensin på paprika-bålet. Det er allerede ute av kontroll! Bra at hun slettet den! Jeg er helt enig med deg! (Derfor gav jeg heller ingen tilleggsinformasjon som skulle gjøre det lett å finne bloggen). Anonymous poster hash: 6e436...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå