Gå til innhold

Erfaringer med "fargeløs" babygym?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passer sikkert fint inn i interiøret til mor. Kjipt for babyen som helst ser kontraster, men litt må vel den også ofre for likes på insta.

Anonymous poster hash: b8159...181

Skrevet

Passer sikkert fint inn i interiøret til mor. Kjipt for babyen som helst ser kontraster, men litt må vel den også ofre for likes på insta.

Anonymous poster hash: b8159...181

What she said 👆

Anonymous poster hash: f6ae8...1c0

Skrevet

Haha såpass. Nå har jeg ikke instagram så er nok ikke der det ligger. Bare syns disse fargefulle mattene ser ut som noe som kan utløse ett epilepsi-anfall. Og alle lekene som skal henges opp og ligge nedi der vil jo kunne utløse ett slikt anfall uansett😉 Spør derfor om erfaringer.

Anonymous poster hash: 4d382...3d1

Skrevet

Innbiller meg at barnet lettere finner lekene med nøytrale farger rundt, men mye mulig jeg tar feil☺

Skrevet

Vi kjøpte en i plast med skarpe farger. Den ble nå brukt av barn nr 5 og har blitt brukt mye av alle. Kan ikke tenke meg at den du linker til vil være veldig fin etter noen runder gulp...

Anonymous poster hash: 219dc...fd8

Skrevet

Haha såpass. Nå har jeg ikke instagram så er nok ikke der det ligger. Bare syns disse fargefulle mattene ser ut som noe som kan utløse ett epilepsi-anfall. Og alle lekene som skal henges opp og ligge nedi der vil jo kunne utløse ett slikt anfall uansett Spør derfor om erfaringer.

Atte hva? :sjokkert:

Anonymous poster hash: f0567...db7

Skrevet

For utviklingen til babyen sin del så burde det helst være litt farger og leker med lyd. Rett og slett for å utvikle sansene.

Skrevet

Vi har den der 😊 kjempefornøyd, babyen liker godt de små kaninene på gymmen. De har rangert inni og stjernene har en sånn squeeze-greie med lyd😊 figurene på matta har speil.

Det går også andre å henge opp andre babyleker på den, vi bytter på hele tiden 😊👍

Men du, for guds skyld ikke betalt 709 kr for den da😲 den er på salg omtrent annenhver uke på jollyroom. Jeg betalte 399 eller 349 eller noe sånt 😊 bare følg med på kampanjene deres😊

Anonymous poster hash: 9db54...13c

Skrevet

Haha såpass. Nå har jeg ikke instagram så er nok ikke der det ligger. Bare syns disse fargefulle mattene ser ut som noe som kan utløse ett epilepsi-anfall. Og alle lekene som skal henges opp og ligge nedi der vil jo kunne utløse ett slikt anfall uansett😉 Spør derfor om erfaringer.

Epilepsi faktisk...

Anonymous poster hash: f6ae8...1c0

Skrevet

Hehe..vi hadde en rimelig nøytral babygym. Så vokste babyen og den før så nøytrale stua vår har eksplodert i fargerike plastleker. Det fineste må være kista han elsker i forskjellige blå og grønnfarger.

Kanskje han tar igjen ved å elske farger fordi han ble deprivert med beige babygym? Lol..

Kjøp den hvis du liker. Barnet blir definitivt utsatt for farger uansett.

Knitreleker anbefales!

Anonymous poster hash: 0d038...79d

Skrevet

Vi har den der 😊 kjempefornøyd, babyen liker godt de små kaninene på gymmen. De har rangert inni og stjernene har en sånn squeeze-greie med lyd😊 figurene på matta har speil.

Det går også andre å henge opp andre babyleker på den, vi bytter på hele tiden 😊👍

Men du, for guds skyld ikke betalt 709 kr for den da😲 den er på salg omtrent annenhver uke på jollyroom. Jeg betalte 399 eller 349 eller noe sånt 😊 bare følg med på kampanjene deres😊

Autocorrect 😣 kaninene har rangler inni 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...