Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 http://www.jollyroom.no/leker/babyleker/babygym/tiny-treasure-babygym-kanin-beige Syns denne er knallfin. Ser delikat og deilig ut. Tenker at den skal uansett fylles med fargerike og passende leker til babyen. Noen som har hatt denne/lignende? Anonymous poster hash: 59f66...f29
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Passer sikkert fint inn i interiøret til mor. Kjipt for babyen som helst ser kontraster, men litt må vel den også ofre for likes på insta. Anonymous poster hash: b8159...181
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Passer sikkert fint inn i interiøret til mor. Kjipt for babyen som helst ser kontraster, men litt må vel den også ofre for likes på insta. Anonymous poster hash: b8159...181 What she said 👆 Anonymous poster hash: f6ae8...1c0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Haha såpass. Nå har jeg ikke instagram så er nok ikke der det ligger. Bare syns disse fargefulle mattene ser ut som noe som kan utløse ett epilepsi-anfall. Og alle lekene som skal henges opp og ligge nedi der vil jo kunne utløse ett slikt anfall uansett😉 Spør derfor om erfaringer. Anonymous poster hash: 4d382...3d1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Innbiller meg at barnet lettere finner lekene med nøytrale farger rundt, men mye mulig jeg tar feil☺ Anonymous poster hash: 4d382...3d1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 Vi kjøpte en i plast med skarpe farger. Den ble nå brukt av barn nr 5 og har blitt brukt mye av alle. Kan ikke tenke meg at den du linker til vil være veldig fin etter noen runder gulp... Anonymous poster hash: 219dc...fd8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Haha såpass. Nå har jeg ikke instagram så er nok ikke der det ligger. Bare syns disse fargefulle mattene ser ut som noe som kan utløse ett epilepsi-anfall. Og alle lekene som skal henges opp og ligge nedi der vil jo kunne utløse ett slikt anfall uansett Spør derfor om erfaringer. Anonymous poster hash: 4d382...3d1 Atte hva? Anonymous poster hash: f0567...db7
Bringebæret Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 For utviklingen til babyen sin del så burde det helst være litt farger og leker med lyd. Rett og slett for å utvikle sansene.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #9 Skrevet 12. januar 2017 Vi har den der 😊 kjempefornøyd, babyen liker godt de små kaninene på gymmen. De har rangert inni og stjernene har en sånn squeeze-greie med lyd😊 figurene på matta har speil. Det går også andre å henge opp andre babyleker på den, vi bytter på hele tiden 😊👍 Men du, for guds skyld ikke betalt 709 kr for den da😲 den er på salg omtrent annenhver uke på jollyroom. Jeg betalte 399 eller 349 eller noe sånt 😊 bare følg med på kampanjene deres😊 Anonymous poster hash: 9db54...13c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #10 Skrevet 12. januar 2017 Haha såpass. Nå har jeg ikke instagram så er nok ikke der det ligger. Bare syns disse fargefulle mattene ser ut som noe som kan utløse ett epilepsi-anfall. Og alle lekene som skal henges opp og ligge nedi der vil jo kunne utløse ett slikt anfall uansett😉 Spør derfor om erfaringer. Anonymous poster hash: 4d382...3d1 Epilepsi faktisk... Anonymous poster hash: f6ae8...1c0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #11 Skrevet 12. januar 2017 Hehe..vi hadde en rimelig nøytral babygym. Så vokste babyen og den før så nøytrale stua vår har eksplodert i fargerike plastleker. Det fineste må være kista han elsker i forskjellige blå og grønnfarger. Kanskje han tar igjen ved å elske farger fordi han ble deprivert med beige babygym? Lol.. Kjøp den hvis du liker. Barnet blir definitivt utsatt for farger uansett. Knitreleker anbefales! Anonymous poster hash: 0d038...79d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #12 Skrevet 12. januar 2017 Vi har den der 😊 kjempefornøyd, babyen liker godt de små kaninene på gymmen. De har rangert inni og stjernene har en sånn squeeze-greie med lyd😊 figurene på matta har speil. Det går også andre å henge opp andre babyleker på den, vi bytter på hele tiden 😊👍 Men du, for guds skyld ikke betalt 709 kr for den da😲 den er på salg omtrent annenhver uke på jollyroom. Jeg betalte 399 eller 349 eller noe sånt 😊 bare følg med på kampanjene deres😊 Anonymous poster hash: 9db54...13c Autocorrect 😣 kaninene har rangler inni 😁 Anonymous poster hash: 9db54...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå