Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Ja, jeg vet at babyen(som oftest) kommer når den er klar og det meste er bare kjerringråd, men nå er tålmodigheten min snart slutt😝 Etter å hatt hyperemesis i først 30 uker så hadde jeg 3 uker hvor jeg var helt fin. De siste 6 ukene har bekkenet begynt å verke mer og mer for hver dag som går. Jeg har sinnsyk halsbrann, utrolig tungt å puste til tider, har omtrent ingen matlyst fordi jeg føler meg stappmett hele tiden og når jeg spiser blir det enda mer fullt i magen og tyngre å puste. Kramper i leggene har jeg, får masse vann i bena i løpet av dagen, konstant trøtt selvom jeg sover 10-12 timer hver dag. Nå er jeg lei, og veldig veldig spent på å møte den lille. Termin om 6dager, men jeg kan jo risikere å måtte gå gravid i 18 dager til (maks 12 dager overtid før jeg blir satt i gang) og 18 dager til slik som dette klarer jeg ikke. Er helt utslitt etter dette svangerskapet og vil få baby ut nå, helst i går😂 Noen tips? Har mye sex for hørt at sæd og orgasme kan hjelpe på, tar imot alle kjerringråd😉 Anonymous poster hash: a4684...fe9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 spis en hel ananass. sjer den i biter og digg in. de gjore eg og barnet kom dagen etter😋 Anonymous poster hash: b36ef...dad
sctr Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 spis en hel ananass. sjer den i biter og digg in. de gjore eg og barnet kom dagen etter Anonymous poster hash: b36ef...dad Det prøvde jeg på å...spiste til og med 3...men ingenting skjedde
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Så lenge du ikke er moden så er det ingenting som hjelper dessverre 😝 Får håpe du er moden og alle kjerringrådene fungerer. Ei venninne vasket vinduer med begge, vips så begynte fødselen(e) 😁 Typisk tegn er masse energi. Da er det bare å sette igang med det som er! Anonymous poster hash: 59c61...fdb
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 spis en hel ananass. sjer den i biter og digg in. de gjore eg og barnet kom dagen etter😋 Anonymous poster hash: b36ef...dad Takk for tips,men spørs om jeg klarer å spise så "mye" 😝 Blir jo stappmett av et knekkebrød. Må det være fersk eller kan jeg kjøpe hermetikk? Hi Anonymous poster hash: a4684...fe9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 Begge mine fødsler startet etter at jeg hadde slappet av en dag, så jeg har tro på at det hjelper☺ Mye bedre enn vindusvask,trapperløping og andre ting som ofte blir foreslått. Anonymous poster hash: 50c94...5e7
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 må være en fersk 😅😃 og ja du blir ganske mett Anonymous poster hash: b36ef...dad
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 Du må være moden for at det skal skje noe Jeg hadde sex kvelden før og dagen etter kom babyen, dette skjedde ved 2 av de 3 barna..hehe..de kom 9 og 14 dager før termin. Lykke til Anonymous poster hash: 29e3c...04e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #9 Skrevet 12. januar 2017 Så lenge du ikke er moden så er det ingenting som hjelper dessverre 😝 Får håpe du er moden og alle kjerringrådene fungerer. Ei venninne vasket vinduer med begge, vips så begynte fødselen(e) 😁 Typisk tegn er masse energi. Da er det bare å sette igang med det som er! Anonymous poster hash: 59c61...fdb Jeg er jo egentlig helt energiløs, ligger jo enten i sengen eller sofaen omtrent hele dagen😆 Jaja, babyen må jo komme til slutt😉 Hi Anonymous poster hash: a4684...fe9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #10 Skrevet 12. januar 2017 Du må være moden for at det skal skje noe Jeg hadde sex kvelden før og dagen etter kom babyen, dette skjedde ved 2 av de 3 barna..hehe..de kom 9 og 14 dager før termin. Lykke til Anonymous poster hash: 29e3c...04e Ja, vet det. Aner ikke om jeg er moden elller ikke. Men de andre barna mine kom alle etter termin så regner egentlig ikke med at denne kommer før. Hi Anonymous poster hash: a4684...fe9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #11 Skrevet 12. januar 2017 Hos meg har fødselen startet når det ikke helt passet. Nr 1 startet 30 min etter det ble vedtatt at jeg skulle få keisersnitt morgenen etter. (Var 9 dager på overtid med seteleie, så da settes man ikke i gang). Nr 2, der gikk vannet i det jeg åpnet døra for rørleggeren som skulle fikse kjøkkenet vårt. (En temmelig ironisk opplevelse. Og litt rar samtale til mannen på jobb "nå har vannet gått, men rørleggeren er her..."). Nr 2 kom forøvrig tre uker tidligere enn nr 1.. Anonymous poster hash: 71408...823
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #12 Skrevet 12. januar 2017 Jeg prøvde alle kjerringrådene i boka fra det var 7 dager til termin. Skikkelig optimistisk! Endte med å gå 10 dager over...nedtur! Anonymous poster hash: 8d7d5...ee5
Bustehue Skrevet 12. januar 2017 #13 Skrevet 12. januar 2017 Jeg har prøvd iherdig på slutten av begge svangerskap å få fødselen igang. Jeg prøvde alt. Det som jeg tror gjorde utslaget begge gangene var kraftig hopping. Første gangen hoppet jeg opp og ned trappen, landet liksom så hardt jeg kunne hver gang. Andre gang hoppet jeg paradis Gikk ikke mange timene før fødselen var igang. Jeg tror kanskje det er noe i det jeg da, at babyen kommer godt ned og noe blir utløst.. men ekspertene sier jo at det ikke finnes noen triks som fungerer. Lykke til! Husker godt hvor kjedelig det var å vente den siste tiden..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #14 Skrevet 12. januar 2017 Jeg har prøvd iherdig på slutten av begge svangerskap å få fødselen igang. Jeg prøvde alt. Det som jeg tror gjorde utslaget begge gangene var kraftig hopping. Første gangen hoppet jeg opp og ned trappen, landet liksom så hardt jeg kunne hver gang. Andre gang hoppet jeg paradis Gikk ikke mange timene før fødselen var igang. Jeg tror kanskje det er noe i det jeg da, at babyen kommer godt ned og noe blir utløst.. men ekspertene sier jo at det ikke finnes noen triks som fungerer. Lykke til! Husker godt hvor kjedelig det var å vente den siste tiden.. Mulig det er noe i det, men først og fremst kan det være livsfarlig da morkaka kan løsne. Ikke et råd jeg ville fulgt, og heller ikke rådet andre til Anonymous poster hash: 8dce8...db4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #15 Skrevet 12. januar 2017 Jeg gikk tur i en veldig bratt bakke, noen timer senere var det hele i gang! Verdt forsøket :-D Anonymous poster hash: 015fe...957
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #16 Skrevet 12. januar 2017 At sex er det eneste som funker mener jeg. Anonymous poster hash: 6e84b...3ab
Bustehue Skrevet 12. januar 2017 #18 Skrevet 12. januar 2017 Mulig det er noe i det, men først og fremst kan det være livsfarlig da morkaka kan løsne. Ikke et råd jeg ville fulgt, og heller ikke rådet andre til Anonymous poster hash: 8dce8...db4 Er det sant? Kan morkaka løsne så lett? Flaks det gikk bra med meg da.
KrisMoni Skrevet 12. januar 2017 #19 Skrevet 12. januar 2017 Be jordmor om å strippe deg, eller evt prøv selv(hadde ikke anbefalt den løsningen men), ha sex flere ganger samme dag! Det er ikke godt, men effektivt 👍🏻 Gikk overtid 2ganger 9+ og 11+(ble satt i gang m nr 2, ikke å anbefale) GRØSS!!! Takk medisin-gudene for epudural ❤️
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #20 Skrevet 12. januar 2017 Jogget i to timer kvelden før. Anonymous poster hash: 27770...7b3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #21 Skrevet 12. januar 2017 Med nr 1 hjalp hvile + orgasme. Fødsel startet et par timer etterpå. Født en uke før termin (dagen etter jeg var ferdig med eksamen så slappet endelig av). Med nr 2 virket ingen kjerringråd. Kom tre dager over termin. Anonymous poster hash: 7e082...4b7
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #22 Skrevet 12. januar 2017 Jeg har prøvd iherdig på slutten av begge svangerskap å få fødselen igang. Jeg prøvde alt. Det som jeg tror gjorde utslaget begge gangene var kraftig hopping. Første gangen hoppet jeg opp og ned trappen, landet liksom så hardt jeg kunne hver gang. Andre gang hoppet jeg paradis Gikk ikke mange timene før fødselen var igang. Jeg tror kanskje det er noe i det jeg da, at babyen kommer godt ned og noe blir utløst.. men ekspertene sier jo at det ikke finnes noen triks som fungerer. Lykke til! Husker godt hvor kjedelig det var å vente den siste tiden.. Hopping tror jeg at jeg holder meg unna, det er vel ikke så bra mener jeg å ha lest:) Hi Anonymous poster hash: a4684...fe9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #23 Skrevet 12. januar 2017 Be jordmor om å strippe deg, eller evt prøv selv(hadde ikke anbefalt den løsningen men), ha sex flere ganger samme dag! Det er ikke godt, men effektivt 👍🏻 Gikk overtid 2ganger 9+ og 11+(ble satt i gang m nr 2, ikke å anbefale) GRØSS!!! Takk medisin-gudene for epudural ❤️ Jordmoren min gjør ikke sånt😕 Aner ikke hvordan jeg skal strippe meg selv, dessuten er jeg litt redd for å plukke meg selv oppi der nå, tror ikke jeg kommer skikkelig til en gang 😂hehe. Men sex skal det bli👍🏽 Hi Anonymous poster hash: a4684...fe9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #24 Skrevet 12. januar 2017 Jogget i to timer kvelden før. Anonymous poster hash: 27770...7b3 To timer? Wow imponerende👏🏽 Med bekkenet mitt så er det så vidt jeg klarer å gå en rolig tur så jogging tror jeg at jeg står over denne gang, men takk for tips 😊 Hi Anonymous poster hash: a4684...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå