Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Er nettopp begynt å trene så er helt utrent. Klarer såvidt to armhevinger. Har som plan å trene 2 til 3 ganger i uken (begynner med 2). Har trent spinn/styrke mandag og step/styrke onsdag. Hvor lang tid tror dere det tar flr heg for noe resultat? Anonymous poster hash: cf8c5...288
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Ingen som vet? Anonymous poster hash: cf8c5...288
Mamma til 2 søte Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Kommer an på målene dine. Hvilke resultat vil du ha? Skal du ned i vekt må du endre kosthold, hvis ikke vil det ikke hjelpe særlig å trene. Kosthold tar kg, trening tar gram. Med rett kosthold og trening 3 dager i uka vil du nok se forskjell etter noen uker. Du vil kjenne forskjell før du ser forandring.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Kommer an på om du har trent tidligere i livet eller ikke. Har det vært lenge uten noe trening kan det ta litt tid. Alder har nok noe å si også. Jeg vil si det kan ta noen uker/måneder før du merker du er i bedre form og kan løpe lenger/løfte mer. Vil du ned i vekt, må du endre kosthold også.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Takker for svar. Er 42 og trent lite. Utenom turer og fjellturer. Har gått ned ca 17 og da ved hjelp av mat og mosjon, men har lyst å få litt strammere kropp. Er det mulig? Anonymous poster hash: cf8c5...288
Mamma til 2 søte Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 Klart det er mulig 😊 Men da må du trene HARDT! Tung styrke former kroppen. 2 ganger i uka med styrke og 1-2 spinning tror jeg kunne vært bra for deg. Jeg hadde kjørt 3 dager med styrke og ev gått tur for å få den mosjons-biten. Men jeg hater kondisjonstrening 😁
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Takk for svar. Får bare begynne å se hvordan det går. Kan bare bli bedre. Anonymous poster hash: cf8c5...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå