Gå til innhold

Uvenner i famillie og fødsler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har født selv eller har famillie som har født, da dere har vært uvenner? 

Er det vanlig å ta kontakt med "uvennene" å gi beskjed om at man har blitt bestemor, tante, onkel ++ fordet om?

Anonymous poster hash: a1f65...057
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk jungeltelegrafen gjennom oldeforeldre som har kontakt med de vi ikke lenger har kontakt med. Ellers så hadde de vel fått det med seg på facebook og/eller snap etterhvert.

Ga altså ingen beskjed til disse selv, men de har heller ingen tittel for mine barn (snakk om min tante/onkel).

Anonymous poster hash: 99835...d0f

Skrevet

Jeg har ingen kontakt med min far, men ga beskjed til min bror og min mor. Etter et par dager fikk mine besteforeldre vite det, og jeg regner med de sa i fra til han.

Om man ikke har kontakt med noen, hvorfor skulle man informere om en fødsel?

Anonymous poster hash: ce18e...394

Skrevet

Lurer på hva som er "normalt". Her er situasjonen at jeg skal bli tante til en til, i de nærmeste dagene, men dem har kuttet all kontakt med meg.

Jeg har stilt opp for dem og barna hele tiden og vi var veldig nære. Helt til en kuttet kontakten med meg.

Så føles litt sårt ut og ikke få vite det.. Derfor spørsmålet. 

Hi

Skrevet

Jeg har ikke varslet min far om mine fødsler. Vet ikke om han har oppsøkt info heller. Mine halvsøstre vet, fordi de er på Facebook. Vi er ikke uvenner, men har ikke kontakt og derfor ikke naturlig å varsle. Tror heller ikke han ville vært interessert...

Anonymous poster hash: adee1...f69

Skrevet

Lurer på hva som er "normalt". Her er situasjonen at jeg skal bli tante til en til, i de nærmeste dagene, men dem har kuttet all kontakt med meg.

Jeg har stilt opp for dem og barna hele tiden og vi var veldig nære. Helt til en kuttet kontakten med meg.

Så føles litt sårt ut og ikke få vite det.. Derfor spørsmålet.

Hi

Hvis de har kuttet kontakten og mener å holde fast med det, er det ikke naturlig å si fra.

Anonymous poster hash: 317f1...61e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...