Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Først og fremst har han hver kveld hatt besøk av en kamerat i d siste pg lagt seg tidligst kl 2 hver natt. Vi jobber litt hver og er hjemme med minste siden vi ikke har bhg plass. Idsg skulle jeg egentlig på jobb men pga omgangssyken som startet igår kveld og forhåpentligvis gav seg i natt, så er jeg hjemme idag. Men er ikke i form. Eldste fikk jeg opp og klar til skole m matboks og frokost spist opp, så vekte jeg mannen så kan kunne følge på skolen. Så blir han sur når han ikke får legge seg når han kommer tilbake! slenger rundt seg m ord og at jeg ser da så frisk ut og høres bra ut. Jeg måtte da skjønne at han trengte søvn siden han skal på et fem timers kurs senere idag 😤 Anonymous poster hash: a7787...987
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Hadde du tenkt å sove da? Eller er du i så dårlig form at du ikke klarer å være våken med minstemann alene? Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan få sove Anonymous poster hash: 6f5f3...856
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Hadde du tenkt å sove da? Eller er du i så dårlig form at du ikke klarer å være våken med minstemann alene? Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan få sove Anonymous poster hash: 6f5f3...856 Når den ene parten i et forhold har omganssyken er det da virkelig en selvfølge at den andre tar barna til en er frisk. HI skulle ikke trengt å stå opp for å smøre matpakke til eldste engang. Når mannen henger oppe til langt på natt kun fordi han vil får han ta støyten dagen etter med et smil. At han skal få sove og HI må være oppe med minsten er bare latterlig. Og det er da virkelig ikke vits å utsette barna for mer smitte en nødvendig. Jada jada, landet er spekket med alenemødre som ikke har noe valg, men nå har HI et valg og alenemødre sin situasjon er da helt uvesentlig. Anonymous poster hash: 2330f...732
Kathrine. Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Hadde du tenkt å sove da? Eller er du i så dårlig form at du ikke klarer å være våken med minstemann alene? Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan få sove Anonymous poster hash: 6f5f3...856 Må da være bedre at ho som har vært våken på natta pga omgangssyka får kvilt seg så ho er i form til å ta seg av barn når mannen drar på kurs enn at han skal "belønnes" for å rangle til Kl 2 om natta.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Hadde du tenkt å sove da? Eller er du i så dårlig form at du ikke klarer å være våken med minstemann alene? Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan få sove Anonymous poster hash: 6f5f3...856 Poenget er jo at hun er hjemme fra jobb fordi hun er syk. Mannen skulle da være oppe med barnet så klart. Det er da ikke slik at når hun er syk så er hun barnepasser slik at mannen skal få sove fordi han var våken lenge. Skjønner godt at du blir sur HI. Forklar mannen din det og gå å legg deg HI. Anonymous poster hash: 69439...6df
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 Typisk mann,hi... typisk mann! Anonymous poster hash: 7947b...4ed
Luksusdyret Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Typisk mann,hi... typisk mann! Anonymous poster hash: 7947b...4ed Og typisk enkelte kvinner på DiB som forsvarer daaakkar mannen som må jo få lov til å leke seg med kompisen til langt på natt, og fortjener å sove ut mens hans syke kone flyr hele natta med ungene og er våken på dagtid. Han er jo mann, så han fortjener selvfølgelig mer enn damene.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 Og typisk enkelte kvinner på DiB som forsvarer daaakkar mannen som må jo få lov til å leke seg med kompisen til langt på natt, og fortjener å sove ut mens hans syke kone flyr hele natta med ungene og er våken på dagtid. Han er jo mann, så han fortjener selvfølgelig mer enn damene. Nei vet du hva. Absolutt ikke det jeg mente. Det er ikke greit!! Men like sikkert-typisk mann! 😉 Anonymous poster hash: 7947b...4ed
Luksusdyret Skrevet 12. januar 2017 #9 Skrevet 12. januar 2017 Nei vet du hva. Absolutt ikke det jeg mente. Det er ikke greit!! Men like sikkert-typisk mann! Anonymous poster hash: 7947b...4ed Denne var til anonym 856 som lurte på hvorfor i all verden mannen ikke kunne sove nå.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #10 Skrevet 12. januar 2017 Først og fremst har han hver kveld hatt besøk av en kamerat i d siste pg lagt seg tidligst kl 2 hver natt. Vi jobber litt hver og er hjemme med minste siden vi ikke har bhg plass. Idsg skulle jeg egentlig på jobb men pga omgangssyken som startet igår kveld og forhåpentligvis gav seg i natt, så er jeg hjemme idag. Men er ikke i form. Eldste fikk jeg opp og klar til skole m matboks og frokost spist opp, så vekte jeg mannen så kan kunne følge på skolen. Så blir han sur når han ikke får legge seg når han kommer tilbake! slenger rundt seg m ord og at jeg ser da så frisk ut og høres bra ut. Jeg måtte da skjønne at han trengte søvn siden han skal på et fem timers kurs senere idag 😤 Anonymous poster hash: a7787...987 SELVFØLGELIG skal du være hjemme i dag. Ga seg ikke i natt..du må holde deg hjemme i 48 t for å ikkw amitte andre vettu Anonymous poster hash: 1bd0d...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå