Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Guttungen fikk Aqua dragons i julegave og her om dagen viste det seg at bikkja har drukket vannet med fiskene Så er spørsmålet om det er mulig å bare kjøpe nye egg på leketøysbutikken, eller må man kjøpe en komplett pakke? Anonymous poster hash: b0da3...b96
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Guttungen fikk Aqua dragons i julegave og her om dagen viste det seg at bikkja har drukket vannet med fiskene Så er spørsmålet om det er mulig å bare kjøpe nye egg på leketøysbutikken, eller må man kjøpe en komplett pakke? Anonymous poster hash: b0da3...b96 Mulig jeg misforstår? Men er ikke dette levende sjødyr som selges som leker ?? Jeg kan ha misforstått altså Anonymous poster hash: 906e8...0fd
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Mulig jeg misforstår? Men er ikke dette levende sjødyr som selges som leker ?? Jeg kan ha misforstått altså Anonymous poster hash: 906e8...0fd Jo, det stemmer det. Artemia (aqua dragons) er brukt innen oppdrett som fiskefor og er populære da de kan ligge i årevis og likevel klekke når de kommer i vann. hi Anonymous poster hash: b0da3...b96
Gjest 5 andre Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Rask google viser bl.a: https://www.extra-leker.no/merker/aqua-dragons
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå