Gå til innhold

Om kvaliteter hos mannen. (Vanskelig spørsmål)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du (virkelig) er de aller viktigste kvalitetene i en mann som gjør at du er villig til å dele hele livet ditt med ham? Hva kan du leve uten for å få disse tingene??

Jeg spør fordi jeg har en mann som er morsom, glad, positiv, hjelpsom, omtenksom, kjærlig, elsker meg over alt annet, ønsker å få barn med meg. Og jeg er ikke tiltrukket av ham lengre. Mer klisje blir det ikke. Men jeg er helt villig til å jobbe med meg selv for å få tilbake lidenskap, om enn for perioder.

Så, hva kan du egentlig leve uten for å få det du absolutt må ha av mannen?

Anonymous poster hash: 01fd6...3ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har ikke barn? Da hadde jeg ikke gidda.

Ellers er alt det du sier helt dødsnødvendig.

Anonymous poster hash: 19ee5...ab0

Skrevet

Det første jeg tenker er felles mål og ønsker her i livet. Når det gjelder antall barn, verdier, barneoppdragelse, hva slags ferier man vil dra på, hva slags bolig man skal ha og økonomi.

Så kommer (selvfølgelig) at man er tiltrukket av hverandre, at man har lyst til å gjøre ting sammen og lyst til å ha sex med hverandre. Snill og sans for humor. Samt at han tar ansvar både for barn og forefallende "arbeid" i hjemmet, om det er snakk om å bytte en lyspære eller henge opp klesvask.

Anonymous poster hash: faad1...89f

Skrevet

Hva mener du (virkelig) er de aller viktigste kvalitetene i en mann som gjør at du er villig til å dele hele livet ditt med ham? Hva kan du leve uten for å få disse tingene??

Jeg spør fordi jeg har en mann som er morsom, glad, positiv, hjelpsom, omtenksom, kjærlig, elsker meg over alt annet, ønsker å få barn med meg. Og jeg er ikke tiltrukket av ham lengre. Mer klisje blir det ikke. Men jeg er helt villig til å jobbe med meg selv for å få tilbake lidenskap, om enn for perioder.

Så, hva kan du egentlig leve uten for å få det du absolutt må ha av mannen?

Anonymous poster hash: 01fd6...3ce

Det jeg kan si HELT sikkert er at lidenskap, eller mangel på sådan, er ditt og bare ditt problem. Ingen mann i verden kan klare å holde oppe din libido resten av livet. Så den må du pleie og dyrke uansett.

Men hvis seriemonogamiet er noe for deg, vil du selvsagt føle stadig revitalisert libido hver gang du bytter mann. Blir som å bytte bil: flott i starten, men spenningen glir over, og så syns du uansett alle biler virker slitte og triste og lukter muggent.

Anonymous poster hash: c5ecb...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...