Gå til innhold

Leaser du bil? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: f981a...b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne godt gjort det, men gjør det ikke da vi kjører MYE.

Hadde i så tilfelle funnet noen på Finn.no som vil ut av sin avtale. Da slipper du innskudd.

Anonymous poster hash: 4afef...f01

Skrevet

Det gjorde vi. Fant en fin og veldig lite kjørt på finn og tok over avtalen. Kjørte den ut avtaleperioden og kjøpte ut bilen. Da visste vi at vi fikk en god bruktbil. Veldig greit.

Anonymous poster hash: 53cbd...ba7

Skrevet

Leaser til 700 i mnd. Slipper alt av service og uforutsette utgifter på bilen. Den er splitter ny med alt jeg trenger. Jeg kjører ikke mye.

Anonymous poster hash: 8c61d...5ed

Skrevet

Leaser til 700 i mnd. Slipper alt av service og uforutsette utgifter på bilen. Den er splitter ny med alt jeg trenger. Jeg kjører ikke mye.

Anonymous poster hash: 8c61d...5ed

700 i måneden???

Hvilken bil er dette?

Anonymous poster hash: 18169...4fb

Skrevet

Hadde jeg bare kjørt 8000 i året kunne jeg lett ha leaset.

Jeg kjører ca 20 000 i året og har små barn og hund.

Når leasingperioden er over så gåes bilen over og man blir fakturert for "unormal slitasje" mange bilforhandlere benytter NAF til en slik vurdering, de er nøytrale MEN strenge. Regningen kan bli stor.

I tillegg, skulle man kjøre mer enn kontrakten sier så koster de overkjørte kilometerne vanvittig mye.

Leasing ER billig når det gjelder driften, men mange har gått på en smell når bilen skal leveres inn.

Jobber mot bilbransjen og har ikke telling på hvor mange kunder som har fått en stor regning smelt i trynet.

Mistet en nøkkel, alt fra 2 - 5 000,- (nøkler bestilles hos fabrikk, det er dyrt)

Ødelagt hattehylle, 4 - 7 000,-

Unormal slitasje på seter, noe man lett får om man har barn og hund koster endel.

En liten bulk er svinedyrt.

Anonymous poster hash: 073f6...c18

Skrevet

Nettopp pga. det anonym c18 over her skriver hadde jeg aldri våget å lease uten å lease ned til null slik at du kjøper bilen ut på de 2-3 siste avdragene og eier bilen etterpå.

Vi leaser 2 biler i firmaet nå, det er mer gunstig å lease for en bedrift mm. bedriften er stinn i penger og kan cashe ut flere biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...