Gå til innhold

Be far være hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet og jeg har fått omgangssyke. Det er diarébleier i ett kombinert med oppkast og jeg flyr på do og kaster opp selv veldig ofte. Problemet er det at jeg besvimer hver gang jeg kaster opp. Ifølge mannen er det ikke lenge jeg er borte om gangen, alt fra 10 sek-1 minutt, men jeg syns det er skremmende å ha ansvar for en liten på ettåring i denne tilstanden. Er det greit å be mannen være hjemme fra jobb?

Anonymous poster hash: 156d0...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja uten tvil.

Anonymous poster hash: 5c1d5...7f4

Skrevet

Selvfølgelig er mannen hjemme hvis du ikke har noen andre til å hjelpe deg.

Anonymous poster hash: f4822...347

Skrevet

Selvfølgelig! Spør du meg. Helst bør han jo se selv at han må være hjemme og passe barnet og også se litt etter deg.

Anonymous poster hash: 6f1e5...f77

Skrevet

Selvsagt er det greit. Du er ikke ansvarlig voksen for en 1-åring hvis du besvimer og blir borte opptil 1 minutt om gangen.

Skrevet

Selfølgelig kan du be mannen være hjemme fra jobb, noe han også burde når dere begge er så dårlige. Har selv vært hjemme i dag med feber og er sengeliggende, minste på 1,5 år er også hjemme med feber, så da har pappan vært hjemme og tatt seg av minste.

Anonymous poster hash: def01...dfd

Skrevet

Ja, syns det er en selvfølge. Her har far og begge barna omgangssyke og jeg har vært hjemme i to dager sammen med dem, han trenger jo hjelp og han trenger hvile. Barna trenger en voksen som er tilstede hele tiden. Det har roet seg nå, så i morgen greier de seg selv.

Anonymous poster hash: 7ce30...17d

Skrevet

Selvfølgelig, såpass burde han klare å skjønne selv. Hadde jeg hatt omgangssyken samtidig med mini hadde det ikke vært aktuelt at han skulle dra fra oss med mindre det var snakk om noe kritisk.

Skrevet

Takk for svarene. Det ble kanskje litt rart skrevet, men det er far som mente han burde være hjemme og jeg som var skeptisk til å be han bli borte fra jobb. Han mente det var det eneste riktige med tanke på at jeg besvimer. Det er jeg enig i, men hater å være borte fra jobb og derfor også at far er borte.

Anonymous poster hash: 156d0...bb8

Skrevet

Jeg er litt sjokkert over at far selv ikke har foreslått det...

Selvfølgelig må han være hjemme når du stadig svimer av, Hi!

God bedring :)

Anonymous poster hash: 37559...d65
Skrevet

Jeg er litt sjokkert over at far selv ikke har foreslått det...

Selvfølgelig må han være hjemme når du stadig svimer av, Hi!

God bedring :)

Ser du har svart mens jeg skrev, HI - at det var motsatt av hva jeg trodde.

Du har en fornuftig mann. Du er ikke i stand til å ta deg av 1-åringen når du stadig vekk besvimer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...