Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Hvor langt tid gikk det til dere fikk svar. Jeg har fått beskjed en uke, men synes det er rart at det skulle gå så fort. Gruer meg til svaret så venter spent😬 Anonymous poster hash: 06486...058
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 En gang tok det 6 uker 🤔 Anonymous poster hash: a52ca...1bd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Aldri fått svar... De sier hvis jeg ikke hører noe er alt ok. Har aldri ventet på noe svar... Anonymous poster hash: e21b1...bfd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Aldri fått noe svar, men har fått beskjed om at jeg hører fra dem innen 2-3 uker hvis det er noe. Anonymous poster hash: 391ef...327
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Aldri fått svar... De sier hvis jeg ikke hører noe er alt ok. Har aldri ventet på noe svar... Anonymous poster hash: e21b1...bfd Samme her. Alldri hørt noe. Har fått beskjed om at jeg får vite det dersom de finner noe. Anonymous poster hash: fdad7...f18
Snøfnugget Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Bare fått beskjed om at alt er ok hvis jeg ikke har hørt noe innen et par uker.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 Jeg bruker Volvat, og har alltid fått svar innen en uke. Anonymous poster hash: a4866...c1a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 Bare ringe og spør sekretæren og hun kan sjekke etter svaret Anonymous poster hash: d5565...770
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 Aldri fått noe svar, de tar bare kontakt om det er noe å melde. Er alt ok hører jeg ingenting. Anonymous poster hash: 66193...ba5
Gemini77 Skrevet 11. januar 2017 #10 Skrevet 11. januar 2017 Avhengig av den patologiske avdelingen prøven sendes inn på, men helt normalt med 2 uker. Man hører sjeldent noe hvis alt er normalt.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #11 Skrevet 11. januar 2017 Tok celleprøve forrige tirsdag og fikk svar igår. Anonymous poster hash: 37de8...085
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #13 Skrevet 11. januar 2017 Tok sist torsdag. Fikk beskjed om at hvis jeg ikke hører noe om 4 uker er alt fint. Anonymous poster hash: ac38f...df8
TPK Skrevet 11. januar 2017 #14 Skrevet 11. januar 2017 Jeg har fått brev uansett, hver gang. Bare negative resultater heldigvis 😃. Fikk beskjed om at det kunne ta 3 uker, men har fått svaret innen en ukes tid.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #15 Skrevet 11. januar 2017 Etter to uker fikk jeg brev og innkalling til ny prøve. Hvor ofte skal de tas forresten? Anonymous poster hash: 90c19...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå