Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Jeg har 500.000 jeg nå skal bestemme meg for hva jeg skal gjøre med. Alternativene er: 1. Betale ned litt på huslån (eneste lån) og pusse opp. 2. Egenkapital til bolig nr 2, leie ut. 3. Investere i aksjer og pusse opp. Eier hus 50/50 med samboer, han er utrolig uøkonomisk. Betaler jeg ned på lånet skal det skrives kontrakt. Også ved oppussing. Anonymous poster hash: 51039...c8d
3 i april Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Jeg tenker at det som er mest fornuftig her er at du sikrer deg selv. Hadde betalt ned på eksisterende huslån og pusset opp det som gav best avkastning takst messig😉 og selvsagt skrevet kontrakt på dette. Så på sikt hadde jeg lånt på huset for å kjøpe leilighet/hus for å leie ut. Hadde nok gått for leilighet da det normalt sett er billigere med forsikringer, billigere og enklere å vedlikeholde.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Er 500 000 nok med tanke på de nye reglene for lån til bolig nummer to? Hvor mye har dere i boliglån? Har du kunnskap om aksjemarkedet? Anonymous poster hash: e7652...999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå