Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Er dere fornøyde? Har tre barn, men jeg er overbevist om at det ene ville passet bedre på Steinerskolen enn vanlig skole. Men er så skummelt å flytte over når han har gått 1,5 år på skolen allerede.... Også er jeg redd for å angre senere for at vi IKKE tok han over. Erfaringer noen?? Anonymous poster hash: add9a...328
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Er dere fornøyde? Har tre barn, men jeg er overbevist om at det ene ville passet bedre på Steinerskolen enn vanlig skole. Men er så skummelt å flytte over når han har gått 1,5 år på skolen allerede.... Også er jeg redd for å angre senere for at vi IKKE tok han over. Erfaringer noen?? Anonymous poster hash: add9a...328 Jeg kunne aldri hatt ungene mine på steinerskole, men vi har valgt å ha dem på annen privatskole. Anonymous poster hash: 4c88a...1b8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Steinerskoler er like forskjellige som offentlige skoler. Så om jeg svarer hvordan min lokale steinerskole er, så har det null betydning for deg om det ikke er nøyaktig den skolen du vurderer. Anonymous poster hash: f20e6...ea4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Har barn i steinerskole og steinerbhg. Utrolig fornøyd ! Anonymous poster hash: ef400...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå