Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Jeg har aldri kjørt fly og har heller ingen planer om det med det første.. Anonymous poster hash: fe4d1...751
Mamma til 2 søte Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Har aldri kjørt, men har reist mye med fly 😉 Så lenge du føler du ikke går glipp av noe er det jo helt ok. Barna reiser vel med far regner jeg med om de skal på tur noen plass.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Haha,mente så klart reist med fly 😉 Hi Anonymous poster hash: fe4d1...751
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 26 år, aldri flydd Anonymous poster hash: ed7af...40d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 De to eldste barna og jeg har kjørt fly, ikke minstemann. Pappa'n kjørte fly for første gang for noen få år siden, da var han vel 35 tror jeg. Jeg har vært i Syden med de to eldste, men må bare si at jeg tror ikke minstemann får oppleve det med meg. Har alltid hatt flyskrekk og blir værre og værre for hver gang. Minstemann er lik meg og får hetta av å kjøre heis til og med, så å putte han og meg i samme fly ville neppe gått så bra. 😜😂 Siste turen jeg hadde med de eldste satt de og fniste og byttet på å holde meg i hånda når vi landet, av en eller annen grunn klarte jeg ikke å holde tårene tilbake (ellers er jeg bare litt apatisk 😂), men da sprutet tårene. Utrolig at de ikke ble redde. De har flydd senere også, med andre, like avslappet som før. ☺☺ Anonymous poster hash: 3cd22...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå