Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 I barnehagen barna våre går i, har de utedag hver onsdag. Uansett vær, barn og voksne skal være ute. I dag har det regnet og snødd om hverandre. Det har blåst frisk bris/kuling, og temperaturen har knapt vært over null. Jeg kan selv tenke meg hvor guffent barna må ha hatt det i dag. Stakkars små. Jeg ville aldri i verden tilbrakt hele dagen ute i dette været selv, så hvorfor skal ungene måtte tvinges til det? Hva er greia med at barn må ut hver dag? Det er en av de store fordelene med å være voksen, altså, jeg kan velge selv. Hvordan er det i deres barnehager når det kommer til utetid? Anonymous poster hash: 93a22...139
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Regner med du sendte med barna gode, varme klær? I så fall har de nok hatt det helt fint. Anonymous poster hash: 63a05...d91
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 I vår bhg har de ikke rene utedager, men de er ute en del hver dag. Er veldig fornøyd med det, men også med at de kan være fleksible, så lenge de ikke blir for pysete. I den forrige barnehagen vår holdt de seg inne ved den minste antydning til vindpust, regndråpe eller minusgrad. Yttertøyet kunne være ubrukt en uke i strekk... Det syntes jeg ikke noe om. I vår nåværende barnehage skal det mye mer til for at de dropper å være ute, men de er nok inne i dag da det er stiv kuling her, og det er helt greit. Noen ganger har barna fått velge selv også når det har vært veldig dårlig vær. Anonymous poster hash: 7b48b...e28
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Regner med du sendte med barna gode, varme klær? I så fall har de nok hatt det helt fint.Anonymous poster hash: 63a05...d91 Ja, klart det. Men de blir likevel søkk våte i og med at de bader i sølepyttene... I går var gutten på 3 år våt helt inn til trusa da jeg hentet han. Håper du har rett, da. At de har det fint, mener jeg. HI Anonymous poster hash: 93a22...139
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Barna mine gikk i en barnehage der de hadde innehaver noen få dager i året. Ellers var de bare ute. De hadde det topp. Ble de våte skiftet de bare til tørt tøy. Anonymous poster hash: 791f7...559
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Alle barn som går i bhg må og bør ha min 2 hele skift. Itillegg bør de selvfølgelig ha uteklær til alle slags vær. Jeg ser virkelig ikke problemet... Alle unger har støvler og vintersko. Mange har itillegg cherrox. Så en dag ute med vanlige vinterklær/regnklær skal da gå helt fint 😊 Her er de ute i 2 timer på formiddagen og 1-2 timer på ettermiddagen. Dette er småbarn, så storbarn er sikkert ute i 4-5 timer hver dag 😊 Anonymous poster hash: f290e...70d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 I barnehagen barna våre går i, har de utedag hver onsdag. Uansett vær, barn og voksne skal være ute. I dag har det regnet og snødd om hverandre. Det har blåst frisk bris/kuling, og temperaturen har knapt vært over null. Jeg kan selv tenke meg hvor guffent barna må ha hatt det i dag. Stakkars små. Jeg ville aldri i verden tilbrakt hele dagen ute i dette været selv, så hvorfor skal ungene måtte tvinges til det? Hva er greia med at barn må ut hver dag? Det er en av de store fordelene med å være voksen, altså, jeg kan velge selv. Hvordan er det i deres barnehager når det kommer til utetid? Anonymous poster hash: 93a22...139 Nettopp kommet hjem fra jobb i barnehagen. Det har snødd, regnet, blåst.. Vi har hatt en super dag! Dessverre måtte vi gå inn før planen for noen av barna hadde for dårlige klær. De har ikke hatt en så fin dag. Kle på barnet ditt skikkelig, så kommer barnet til å ha det helt supert. Du må nesten kunne stole på at de ansatte i barnehagen gjør jobben sin. Anonymous poster hash: 22188...646
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 Jeg vil tro at akkurat på slike dager blir utedagen noe avkortet? Må vel nesten det når ungene har blitt våte og kalde? Ellers er det jo stort sett bare bra å være masse ute.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 I barnehagen barna våre går i, har de utedag hver onsdag. Uansett vær, barn og voksne skal være ute. I dag har det regnet og snødd om hverandre. Det har blåst frisk bris/kuling, og temperaturen har knapt vært over null. Jeg kan selv tenke meg hvor guffent barna må ha hatt det i dag. Stakkars små. Jeg ville aldri i verden tilbrakt hele dagen ute i dette været selv, så hvorfor skal ungene måtte tvinges til det? Hva er greia med at barn må ut hver dag? Det er en av de store fordelene med å være voksen, altså, jeg kan velge selv. Hvordan er det i deres barnehager når det kommer til utetid? Anonymous poster hash: 93a22...139 Tror du ikke de ansatte vet hva de driver med, at de har vett til å gå inn hvis det trengs? Barn i barnehage må ut hver dag, støynivået blir helt uutholdelig på rene innedager, pyton for både store og små Anonymous poster hash: 3241a...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå